Ei hitto. Tajusin että olen kuin mies, joka tuijottaa naisia tisseihin jutellessa
Olen siis nainen ja minulla on aika paha käsifetissi. Eniten miehen käsissä kiinnostaa kämmenet, sormet ja kyynärvarret. Ja arvatkaa vaan kuinka usein katseeni kiinnittyykin jonkun työkaverin käsiin kun hän puhuu minulle ja näyttää kädellä jotakin 🤦♀️ En siis katso mitä hän näyttää, vaan tuijotan niitä käsiä... Toivon joka kerta ettei mies huomannut. En voi pitää silmiäni kurissa. Tämä on oikeasti noloa.
Onko teillä muilla naisilla samanlaisia vaikeuksia olla katsomatta miesten ruumiinosia kun puhuvat teille tai muuten oleilevat lähistöllä?
Niin ja toki kiinnitän huomiota myös housujen etumukseen, mutta onneksi se kohta ei ole pääni korkeudella...🤣😂
Kommentit (24)
Olen aika lihaksikas mies, ja voin kyllä vahvistaa, että tasan joka ikinen nainen katsoo ensiksi hauiksiani, jos ylläni on sellainen vaatetus että ne erottuvat. Ap ei ole mitenkään poikkeuksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä dissausta, jotenkin ymmärrän aloittajaa.
En tuijottele miesten etumuksia, mutta kädet ovat mulle kans houkuttelevat. Ei siis pelkästään käsinä vaan mitä niillä tehdään, esim. mies, joka on käsistään kätevä (en nyt tarkoita mitään se ksihommia) on todella kuuma.
Niin, no olis sitten vaan puhunut niistä käsivarsista eikä lähtenyt sönköttämään etumuksista.
Mitä ihmeellistä/pahaa siinä on, että heteronaista viehättää mieskeho? Sinäkö väität, ettei miehet katsele naisten kamelinvarpaita, jos ovat vetäneet jalkaansa tiukat trikoot?
Joillakin miehillä on niin kauniit kädet. Kerran katseeni jumittui yhden ihanan miehen käsiin. Olin tosiaan kuin ne hypnoottiset tissien tuijottajat. Kädet roikkuvat yleensä alhaalla. Noloa tämä on juurikin siksi, koska voi luulla, että tuijottelee jotain aivan muuta alhaalla sijaitsevaa, eikä vain viatonta kämmentä.
Jaa, taisin mäkin sitten ilmaista itseäni huonosti. En tarkoittanut käsivarsia vaan ihan käsiä tekemässä asioita: miehen kädet rakentamassa, korjaamassa ja näpertämässä jne. Ei kuitenkaan jostain syystä kädet näppäimistöllä :D