värkki pilalla!!!!
siis :( .... Synnytyksestä on nyt neljä kuukautta, ja pakko kai myöntää pikkuhiljaa se tosiasia että meikäläisen värkki taitaa olla käyttökelvoton!!! Kolme synnytystä viiden vuoden sisään on tehneet tehtävänsä :/ . Jälkitarkastuksessa jo sanottiin että nyt olisi alotettava kunnon reenaus, ja tottakai olen yrittänytkin, mutta miksei mitään tunnu tapahtuvan!!! Antakaa nyt hyvät kanssasisaret hyviä jumppaohjeita!!!
Kuulaa on kokeiltu jos jonkinmoista, mutta onko aika kamalaa kun ei nekään pysy edes sisällä, värkki on niin löysä että kuulat tipahtaa ulos jos ei suurinpiirtein jalat ristissä kulje :ashamed: .
Ja jumppaa yritän tehdä, nytkin parhaillaan kikistän minkä pystyn, mutta kaapparilaiva mikä kaapparilaiva....
Ja hei ei saa nauraa, mä olen ihan epätoivoinen!!! :|
Nimim: Ikuisestiko löysäp*rse
Kommentit (2)
jumpata lantionpohjan ja emättimen lihaksia. Joku sitä täälläkin kovasti kehui.
En usko, että tuollainen löysyys ihan oikeasti asiaan kuuluu, itsellä vasta kaksi lasta, eikä " kaapparilaivaa" : )
Tsemppiä, kyllä se siitä.
Kyllä toi tilanne nyt aika pahalta kuulostaa, vaikka kolme oletkin sýnnyttänyt, ei tuollainen löysyys normaali seuraus ole!
Onko sinulla virtsaamisen ja ulostamisen kanssa ongelmia?
Tapahtuiko synnytyksissä jotain poikkeavaa?
Lääkäriin vain, ja pakotat ne ottamaan itsesi tosissaan, kun tuo nyt elämänlaatuun vaikuttaa ratkaisevasti kuitenkin!