Yliaktiivinen vuokraisäntä....
.. Voi väsymys! En tiedä mitä on tapahtunut mutta vuokraisäntä on vähän pimahtanut.. Vaati että toimitan todisteen kotivaakutuksesta, toimitin otteen vakuutuskirjasta. Vaati saada vakuutuksen numeron jotta voi soittaa firmaan ja kysellä lisätietoja (?) - en tiedä mitä ja miksi. En antanut sitä numeroa joten nyt uhkaa vuokrasuhteen purkamisella.
En ole 2 vuoteen saanut ylimääräisestä vesimaksusta palautuksia. Ihmettelin asiaa, kunnes isännöitsijä kertoi että ne on maksettu asunnon omistajalle, yhteensä lähes 300e! No, niitä en ole kuuluma saamassa.
Minulla on sähkösopimus Helenin kanssa. Hän vaatii että vaihdan sen välittömästi. Minä maksan itse sähköni, joten en suostunut, uhkailee jälleen häädöllä.. Minusta ei ikinä ole tehty valituksia ja olen maksanut kaiken aina päivälleen tai etukäteen :( siksi tuntuu ihan hurjalta koko tyyppi..
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:50"]
Jos mun vuokralainen ei anna kaikkia tietoja, heitän pihalle. Toistaiseksi on kiltisti antanut joten saa olla.
[/quote]
Vuokranantaja unohtaa usein sen, että kyse on molemminpuolisesta suhteesta eli kun maksat, saat palvelua. Palveluun ei sisälly epäasiallinen käytös toimineen, eikä siitä koskaan tule suostua maksamaankaan ja sellaista toimtaa tukemaan!
Vuokralainen, älä suostu ylikäveltäväksi ja alistetuksi ja vielä maksamaan siitä! Jos raha ei kelpaa, niin vaihda surutta palveluntuottajaa!
Hyvä vuokranantaja ymmärtää olevansa palveluntuottaja, jonka tehtävänä on tuottaa hyvää palvelua eli loistokuntoinen asunto, siitä hän saa vastineeksi verovähennystä asuntolainaansa ja ylisuurta vuokraa, millä lievittää tuskallista palveluntuotosta syntyvää huolta ja vaivaa!
Jaloillaan äänestetään tavalla ja toisella ja orjaksi, saati ylikäveltäväksi ei mistään hinnasta tässä ajassa tarvitse alistua!
Minä en suosittele yhdellekkään yksityisiltä vuokraamaan, sillä rattiraivo, laturaivo ja nyt vuokraisännän pätemisraivo on totisinta totta, ikävä kyllä.
Minulla ei ole yhtään maksua rästissä eikä koskaan ollut maksuja myöhässä. Vuokrasuhde on kestänyt 2.5v ja sinä aikana vuokraisäntä on käynyt täällä ehkä n. 1krt / kk katsomassa että paikat ovat siistit jne,, tämä kunnon vainoaminen vasta alkoi!
Vaadi taloyhtiöltä niitä vesimaksuja. Ei kai ne saa maksaa sun rahoja muille.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:17"]
Minulla ei ole yhtään maksua rästissä eikä koskaan ollut maksuja myöhässä. Vuokrasuhde on kestänyt 2.5v ja sinä aikana vuokraisäntä on käynyt täällä ehkä n. 1krt / kk katsomassa että paikat ovat siistit jne,, tämä kunnon vainoaminen vasta alkoi!
[/quote]Kai hän ilmoittaa hyvissä ajoin tulemisistaan? Ei hän kuitenkaan voi juosta siellä solkenaan, vaikka itse haluaisi.
[/quote]
Todellakin kannattaa nyt ottaa yhteyttä siihen kuluttajansuojeluviranomaiseen. Kuulostaa aika hullulta tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:54"]
Vakuutuksen voi perua samantien, kun on näyttänyt vakuutuskirjan. Niin mun vuokralainen teki, vaikka vuokrasuhteen edellytyksenä oli se vakuutus. Tuli iso vesivahinko - arvatkaa kaksi kertaa, kuka maksoi. Aivan oikein, vuokralainen omista rahoistaan, koska sopimuksen mukaista vakuutusta ei ollut. Käräjien kautta se piti lopulta hoitaa.
[/quote]
SINÄ koska vuokralainen ei voi vakuuttaa SINUN omaisuuttasi.
Se on lukenut lehdistä niistä "kauhuvuokralaisista" ja sai hepulin. Toisten hermoille ei sovi vuokraisännän osa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:20"]
[/quote]Kai hän ilmoittaa hyvissä ajoin tulemisistaan? Ei hän kuitenkaan voi juosta siellä solkenaan, vaikka itse haluaisi.
[/quote]Kyllä, pari sekuntia ennen tulemista hän karjahtaa "Ich komme!"
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:20"]
[/quote]Kyllä, pari sekuntia ennen tulemista hän karjahtaa "Ich komme!"
[/quote]Reps:)
Yliaktiivinen :D tuli mieleen sellainen paikasta toiseen tomerasti tanssahteleva Aki Nikkinen 2.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 23:59"]Yliaktiivinen :D tuli mieleen sellainen paikasta toiseen tomerasti tanssahteleva Aki Nikkinen 2.
[/quote]
Hän tuntuu niin toimeliaalta ja tomeralta :D tosin nyt vähän liiankin kanssa.. Ymmärtäisin jos meillä olisi jotain ongelmia mutta eih..
Täytyy olla yhteydessä sinne kuluttajapaikkaan :/
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 22:28"]
.. Voi väsymys! En tiedä mitä on tapahtunut mutta vuokraisäntä on vähän pimahtanut.. Vaati että toimitan todisteen kotivaakutuksesta, toimitin otteen vakuutuskirjasta. Vaati saada vakuutuksen numeron jotta voi soittaa firmaan ja kysellä lisätietoja (?) - en tiedä mitä ja miksi. En antanut sitä numeroa joten nyt uhkaa vuokrasuhteen purkamisella. En ole 2 vuoteen saanut ylimääräisestä vesimaksusta palautuksia. Ihmettelin asiaa, kunnes isännöitsijä kertoi että ne on maksettu asunnon omistajalle, yhteensä lähes 300e! No, niitä en ole kuuluma saamassa. Minulla on sähkösopimus Helenin kanssa. Hän vaatii että vaihdan sen välittömästi. Minä maksan itse sähköni, joten en suostunut, uhkailee jälleen häädöllä.. Minusta ei ikinä ole tehty valituksia ja olen maksanut kaiken aina päivälleen tai etukäteen :( siksi tuntuu ihan hurjalta koko tyyppi..
[/quote]Miksi isännöitsijä on maksanut vesimaksun palautukset asunnon omistajalle? Oletko sinä maksanut vesimaksuennakot suoraan taloyhtiölle? Eikö kannattaisi sopia isännöitsijän kanssa että palautukset tulevat suoraan sinulle?
Vai onko sinulla maksamattomia vuokria, joiden katteeksi omistaja on ottanut vesimaksunpalautukset itselleen?