Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi halveksitaan äitejä, jotka ovat " jämähtäneet ällön äidin tasolle" ?

Vierailija
12.09.2006 |

Lainasin Stellan lausetta, mutta en nyt viittaa vain Stellaan vaan kaikkiin niihin, joita inhottaa äidit, jotka eivät pidä huolta ulkonäöstään. Sanotaan, että MINÄ en ainakaan halua olla äiti, joka ei meikkaa ja laita itseään jne. Ihan kuin tällaiset meikittömät äidit olisivat jotenkin vastenmielisiä ja TAHALLAAN _aina_ tällaisia.

Itse ekan lapsen kanssa jaksoinkin pitää huolta, mutta kuopuksen synnyttyä ja valvotettua puoli vuotta ja sairastuttuani uupumukseen ja masennukseen, en todellakaan JAKSANUT ja VÄLITTÄNYT muusta kuin että jaksaisin ryömiä eteenpäin. Eikä yhtään mielialaa keventänyt se, että olin toisten mielestä säälittävä tapaus ulkonäkönikin suhteen. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun MINÄkin jaksan. Ja mulla on sentään 10 lasta ja kaikki maailman sairaudet enkä koskaan nuku.

Vierailija
2/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitonen on meidän hyvä esimerkkimme. Kun ei osaa lukea, niin voi sitten päteä edes sillä, että itse jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahden lapsen lisäksi 25 hengen yritys ja vieläpä gradu tekeillä. Jotkut meistä ovat muutakin kuin kolmen lapsen meikkaavia äitejä, joten ajankäytön jakaminen on vähän monimutkaisempaa.

Vierailija
4/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan kuin ihmisen ulkoisesta habituksesta voisi oikeasti päätellä ihan kamalan paljon siitä, millainen ihminen hän oikeasti on, kuinka hyvä ystävä jne.

Itse olen aina näyttänyt " ällöltä äidiltä" , mulla on kaksi lasta ja aikas arvostettu työpaikkakin. Ja kohta lähden taas tukka sekaisin kaupungille. AIkani kulutan mieluummin johonkin muuhun kuin itseni tälläämiseen näin arkena. Ei haittaa tippaakaan jos jotakuta ahdistaa mun ulkomuoto, pikemminkin huvittaa, että joku jaksaa kantaa huolta onnellisesta ihmisestä : )

Vierailija
5/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä ihmisiä joka työpäivä...

Onneksi minulla on poikia niin jää meikkaushömpötys vähemmälle....kun ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta JA meikittömyydellä nyt ei ole mitään tekemistä yleisen huolittelun kanssa.

Vierailija
6/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa että " minä en ainakaan" kuin sanoa että " minä inhoan tällaisia äitejä" .

Vierailija
7/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnostani tarpeeksi kaunis, joten meikkiä en tarvitse ollenkaan :) Olisin ruma meikattuna. Ja vaatteet ovat siistit ja puhtaat, onko muulla väliä? Kelpaan hyvin miehelleni sekä lapsilleni.

Vierailija
8/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ap osaa jakaa aikaansa ??

Vierailija
9/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän naisten jollakin päteä, jos ei muuta niin meikkaamisella ;=)))

Siis oikeasti: tuo on tuollaista oman hännän nostoa. Jos ei ole mitään muuta jolla kehua (ura, koulutus, viksu mies, raha, lapset), niin jopa sitten sillä, että meikkaa aamuisin.

OIKEASTI se tietenkin on aivotonta. Ihmisillä on niin erilaiset prioriteetit, eivätkä kaikki arvosta tuollaisia asioita ollenkaan.

Vierailija
10/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai ajatutunut tuohon ryhmään äitiyteni myötä. Mutta jo ennen äitiyttä kuljin verkkareissa, meikkaamattomana ja hiukset vain poninhännälle sitaistuna. Olen kai siis ollut ällöäitiainesta jo ennen kuin sain lapseni.

Vierailija
11/11 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hyvää huolta hygieniasta ja puhtaudesta, se riittää.