Uskalluin vaakaan kirpparille vaatteet ja kengät jalassa. Painoin 108.9kg. mitä mahdan alasti? Arvioikaa?
Lenkkarit päällä, sukat, pitkikset, t paita, farkut, huppari ja takki+ pipo.
Paljonkohan mahdan painaa alasti? Kotona ei ole vakaa :'(
Kommentit (11)
Reilusti yli 100, vaatteet ei montaa kiloa paina.
Raskaat vaatteet plus kengät, semmone 2 kg voit vähentää. Ite kerran mittasin mun fleece hupparin, on 400g, aika ohut kangas. Paksumpi huppari vähintää 500g. Farkut painaa myös ehkä tuon 500g. Sitte vielä ota huomioon ootko juonu/syöny ennen punnitsemista. Tukevan Lounaan syöminen nostaa ehkä kilolla painoo (juoma mukana).
Vierailija kirjoitti:
Noin 98-100kg
Ihanaa
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskaat vaatteet plus kengät, semmone 2 kg voit vähentää. Ite kerran mittasin mun fleece hupparin, on 400g, aika ohut kangas. Paksumpi huppari vähintää 500g. Farkut painaa myös ehkä tuon 500g. Sitte vielä ota huomioon ootko juonu/syöny ennen punnitsemista. Tukevan Lounaan syöminen nostaa ehkä kilolla painoo (juoma mukana).
Kunnon talvikengät ja paksu takki painaa helposti yhteensä jopa 3-5kg itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Ainii sulla oli takkiki viel. No sanotaan sitte 3 kg vähennät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon talvikengät ja paksu takki painaa helposti yhteensä jopa 3-5kg itsessään.
Joo totta. Eli minimissää 3kg ja enintää ehkä 5kg
Luultavasti painat alasti n. 106 kg.