Nainen halusi seksiä. Mies ei. Alkaako teillä nainen mököttämään?
Kommentit (11)
Aiemmissa parisuhteissa on pitkälti tilanteelta vältytty koska naiset eivät ole tehneet aloitteita. Pari kertaa tiuskaistu seksin puutetta ja pari kertaa itketty mutta äärimmäisen harvoin.
Ei mököttänyt kun lähti heti pettämään minua ja kuten hän sanoi jos nainen haluaa nainen saa vaikka muualta kuin kotoo
Naisen avoin halu saada seksiä mieheötä tai ruumillisesti pahoinpidellä miestä ovat asioita, jotka monelle miehelle hyvin raskaita ja joita kohdatessa mies saattaa vahvasti kokea, että vika on ehdottomasti hänessä miehessä itsessään, eikä naisessa. - Hän on vain liian heikko kun ei pysty puollustautumaan ja samalla pelkää, ettei kukaan ota häntä vakavasti. Ja jos taas kieltäydyt seksistä, niin osa ainakin kokee, että miehellä on jotain salattavaa, joista ehkä tavallisimpiä syitä uskotellaan olevan se, että mies on okeiasti homosekuaali, ellei sitteb mies petä jonkun 2. (naisen tai miehen) kanssa tai miehessä on jokin sairaus, jonka pelkää tarttuvan myös naiseeen. Ja ellei nämäkään toimi selityksenä, niin saatetaan syyllistää nainen, jonka tulsi olla sitä tai tätä jota nyt ei ole vaan jos olisi niin totta kai kuka hyvänsä mies olisi valmis. - Ellei ole, niin mies olsi todennäköisesti kuollut tai satuolento.
Ei ala, kun tykkään ottaa ihan kunnolla suihin. Ihanaa katserlla, kun toinen nauttii haljatekseen.
Mun entinen mies pihtasi neljä vuotta ja minä katsoin sitä vielä. En pettänyt. Onneksi nykyisin sinkku
Hoitelin pitkään itseni omin kätösin, mutta kun miehen seksin pihtaaminen vaan jatkui, haimme lopulta avioeroa minun aloitteestani.
En mököttänyt. Odotin vaan aikani, mutta miehen seksuaalivietti pysyi matalana, halusi seksiä noin kerran kuukaudessa.
Miehen pihtaaminen on harvinaista. Miten lie just av mammoille sitä näyttää tapahtuvan. Hmm? Itse en ole kieltäytynyt niistä harvoista kerroista kun naisten puolelta on tullut aloite seksiin.
Hmm, aloin miettimään tätä omalta osaltani kun olen mies ja melkein 1.5v parisuhteessa en kieltäytynyt kertaakaan seksistä.
Poikkeuksena se jos saman päivän aikana oli ollut jo 2-3 kertaa niin sitten ei kyllä enempää pystynyt jos nainen pyysi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Hoitelin pitkään itseni omin kätösin, mutta kun miehen seksin pihtaaminen vaan jatkui, haimme lopulta avioeroa minun aloitteestani.
En mököttänyt. Odotin vaan aikani, mutta miehen seksuaalivietti pysyi matalana, halusi seksiä noin kerran kuukaudessa.
Tuo avaruusseksi kerran kuussa on yleensä naisten juttu. Tarkennan ettei onneksi kaikkien naisten.
No ainakaan minun (miehen) halut eivät aikanaan lisääntyneet siitä, että nainen haukkui ensin (kaappi)homoksi, jonka jälkeen väitti pettäneeni häntä ja lopuksi uhriutui.