Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin sairas etten kykene hyvään vanhemmuuteen (tuntuu kamalalta)

Vierailija
26.02.2015 |

Siksi en yritä saada lapsia. Saanko kiitosta - tai edes ymmärrystä? En. Syyllistämistä "vapaaehtoisesta" lapsettomuudesta kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kyllä, ne tapaukset jotka itse tunnen, jotka ovat vapaaehtoisesti jääneet lapsettomiksi harkinnan jälkeen esim. mt-ongelmien, ujouden ja arkuuden tms syiden takia, ja jotka itse kokevat ettei heistä olisi vanhemmiksi, vaikuttavat näin ulkopuolisesta ihmisiltä joista tulisi todella hyviä vanhempia... He ovat herkkiä, kunnollisia, ajattelevaisia ihmisiä. Hoitavat itseään ja sairauksiaan. Joidenkin kohdalla oikeasti harmittaa että kuten eräs sanoo, ovat "karsineet itsensä ulos jalostusohjelmasta", vaikka haluaisivatkin lapsia. Olisi varmasti lapselle hyvä koti hänenkin luonaan, huolimatta äidin ujoudesta.

Vierailija
22/32 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitäisi kiittää suo sun elämästäs? Ehkä kannattaa tehdä asioita oman itsensä takia mieluummin kuin muiden kiitoksen perässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 13:33"]

Hassua kyllä, ne tapaukset jotka itse tunnen, jotka ovat vapaaehtoisesti jääneet lapsettomiksi harkinnan jälkeen esim. mt-ongelmien, ujouden ja arkuuden tms syiden takia, ja jotka itse kokevat ettei heistä olisi vanhemmiksi, vaikuttavat näin ulkopuolisesta ihmisiltä joista tulisi todella hyviä vanhempia... He ovat herkkiä, kunnollisia, ajattelevaisia ihmisiä. Hoitavat itseään ja sairauksiaan. Joidenkin kohdalla oikeasti harmittaa että kuten eräs sanoo, ovat "karsineet itsensä ulos jalostusohjelmasta", vaikka haluaisivatkin lapsia. Olisi varmasti lapselle hyvä koti hänenkin luonaan, huolimatta äidin ujoudesta.

[/quote]

Niin se elämä heittelee. Aika moni naista vailla oleva mieskin on oikeasti tosi kiva mutta ujous tai köyhyys estää saamasta naista. Toisaalta mitä siitäkään tulisi jos vain nössöt saisi lisääntyä. Pianhan meille nauraisi apinatkin.

Vierailija
24/32 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun nyt mitään kiitosta kuulukaan siitä saada...

Vierailija
25/32 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/32 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/32 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/32 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kiitosta - tai edes ymmärrystä?

Tältä palstalta, keskellä päivää? No et varmasti saa!

Vierailija
29/32 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tääl on kyllä vain urpoimmat kirjoittajat liikkeellä tähän aikaan. Itsekin alan olla jo tosi pahalla päällä kun olen aamusta asti palstaillut.

Vierailija
30/32 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet upea ihminen. Minulta saat halauksen. Ajattelet muita ennen itseäsi, ansaitset parempaa.

Vierailija
31/32 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun nyt mitään kiitosta kuulukaan siitä saada...

Miksi ei?

Vierailija
32/32 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme