Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko omituista että mieheni pitää Anne Mattilan...

Vierailija
26.02.2015 |

...pienistä rinnoista?

Hän sanoo, että Anne Mattilan viehättävyyttä lisää hänen pienet rintansa. 

Olen tässä katsellut kuvia ja videoita Anne Mattilasta ja monissa kuvissa vaikuttaa, ettei hänellä ole rintoja lainkaan.

Osaatteko selittää mieheni mieltymystä? Mistä se johtuu? Itselläni on C-kupit. Eivätkö rinnat ole kuitenkin yksi naisellisuuden peruspiirteistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle ja sirolle naiselle sopii hyvin pienet rinnat.
T. M23

Vierailija
2/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:07"]Hoikalle ja sirolle naiselle sopii hyvin pienet rinnat. T. M23[/quote]

Nimenomaan. Olen huvittuneena katsonut, kun sirot ja pienirintaiset naiset menevät ottamaan silikonit. Ällöttävämpää tekoa ei voi nainen tehdä.

Ihanko oikeasti te naiset kuvittelette, että kaikkia miehiä kiinnostaa se, paljonko tisseissänne on rasvaa? No, ei kiinnosta. Kauniita ja seksikkäitä voivat olla niin pienirintaiset kuin suuririntaisetkin naiset.

Vaikka turhahan tätä on naisille sanoa, koska he ovat nykyään niin silikonitissien lumoissa. Sehän taitaa olla jo ihan arkipäivää, että kumivarustus on saatava. Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rintojen koolla ole niin merkitystä, aidot pitää olla.

Vierailija
4/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että jos on hoikka ja siro, ei isot rinnat ole kuin rumat. Epämääräsen näköstä se on.
Luonnolliset ovat parhaat. En voi ikinä ymmärtää sitä kun oma terveys riskeerataan silikoneilla yms.

Vierailija
5/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jenni Vartiaisella on pienet pystyt nöpönänniset kiinteät rinnat, sopii notkeaan vartaloonsa täydellisesti. Täällä ja muilla keskustelupalstoilla on ollut Jennin tissien haukkumaketjuja ja silikonivaatimuksia mutta hänen itsetunto riittää ettei ota näitä juttuja vakavasti. Anne Mattilalla sama juttu. Itsenäisiä fiksuja naisia. 

Vierailija
6/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, outo on, pitäähän se sustakin.

Vierailija
7/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit = totaalinen turn off. En ole pedo vaan pidän naisen näköisestä vartalosta. Ap, c on oikein hyvä. Täydellinen.

Vierailija
8/9 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 17:04"]Olen tässä katsellut kuvia ja videoita Anne Mattilasta ja monissa kuvissa vaikuttaa, ettei hänellä ole rintoja lainkaan.[/quote]

Tuo nyt on ihan paskapuhetta. A. M.:lla on aivan selvät rinnat. Pienet ne tietenkin ovat, mutta oikein sopusuhtaisesti muuhun runkoon osuvat. 

Naisten rintahössötys on mennyt aivan yli. Miehille rinnat ovat vain rinnat. Jotkut suosivat suuria, toiset pieniä, mutta miehille rinnat ovat kuitenkin vain rinnat. Samaa ei voi sanoa kaikista naisista.

Vierailija
9/9 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sinunkin rinnat on juuri sinulle sopivat, itse ainakin miehenä pidän kaikenkokoisista rinnoista. tissien väliin en ainakaan itse halua laueta, sille on sopivampikin paikka. pitäkää naiset rinnoistanne huolta, kokoon katsomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi