Kysymys rokotevastaisille
Jos kerran ob vaan harmiton flunssa ja oma keho suojaa, niin miksi teho-osastoille päätyy väkeä? Tai sairaalaan ylipäätään? Ovatko ne siellä huvikseen, ilman syytä?
Kommentit (28)
Ovat kriisinäyttelijöitä tai sairaalassa muista syistä ja kirjattu koronapotilaiksi. Tai jotain.
Tuuraan foliohattuja.
Ainahan sinne teholle on päätynyt ihmisiä flunssien seurauksena
Vierailija kirjoitti:
Teho-osastolle päätyvät ovat vanhoja, lihavia ja monisairaita.
Itse tiedän valitettavasti lähipiiristä myös nuoria (30-40v) perusterveitä teholle päätyneitä. Tiedän myös yhden samaan ryhmään kuuluneen kuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän valitettavasti lähipiiristä myös nuoria (30-40v) perusterveitä teholle päätyneitä. Tiedän myös yhden samaan ryhmään kuuluneen kuolleen.
Moni palstalla tietää, vaikkei ne näy THL:n tilastoissa.
Mustat ja ap sopii vain ruoskittaviksi ja orjuuteen! 👌
Vierailija kirjoitti:
Onko heidän elämänsä vähemmän arvoista vai mitä tarkoitat tuolla kommentilla?
Mitä elätte kuin siat pellossa. Ette liiku, olette lihavia, syötte sontaa, vedätte surutta vaikka mitä lääkkeitä ettekä mieti haittavaikutuksia. Elämäntapanne on perseestä läskit. Siksi te siellä olette ja minä en.
En ole vastuussa siitä että rokotettu saa koronan ja joutuu teholle
Meikä on kunnossa ja rokottamaton. Annukka sano että siellä on rokotettuja.
Suurin osa ei ole rokotevastaisia, vaan vastustavat poikkeusluvalla pistettävää mRNA manipulaatiota. Pitkäaikaisvaikutuksia ei ole testattu.
Suomessa verisuonitukoksiin liittyvät kuvantamiset ovat lisääntyneet piikitysten ansiosta 300% verrattuna viime vuoteen.
Jos kerran rokote antaa hyvän suojan, niin miksi teho-osastoille päätyy väkeä? Tai sairaalaan ylipäätään? Ovatko ne siellä huvikseen, ilman syytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhetuttu, parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteen ottamisen jälkeen sydänlihastulehdukseen. Mukava poika oli, ystävällinen.
Miksi kysymys on vain rokotevastaisille?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei ole rokotevastaisia, vaan vastustavat poikkeusluvalla pistettävää mRNA manipulaatiota. Pitkäaikaisvaikutuksia ei ole testattu.
Suomessa verisuonitukoksiin liittyvät kuvantamiset ovat lisääntyneet piikitysten ansiosta 300% verrattuna viime vuoteen.
Ja kuitenkin riski saada verisuonitukos on huomattavasti suurempi jos sairastat sen koronan. Miten tämän selität itsellesi?
Ensinnäkään en ole sitä mieltä että on vain harmiton flunssa. Mutta en kuulu riskiryhmään, niin en näe syytä vuotavan rokotteen ottamiseen. Kohta kaksikymmentä vuotta olen elänyt terveenä, joten jotain olen tehnyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran rokote antaa hyvän suojan, niin miksi teho-osastoille päätyy väkeä? Tai sairaalaan ylipäätään? Ovatko ne siellä huvikseen, ilman syytä?
Rokottamattomiahan ne pääosin ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko heidän elämänsä vähemmän arvoista vai mitä tarkoitat tuolla kommentilla?
Tilastojen mukaan korona kohtelee eri ihmissyhmiä kovin eri tavoin. Silti molemmat ääripäät niputtavat heidät samaan porukkaan. Mikä on perusterveen parikymppisen riski joutua teholle verrattuna monisairaaseen, lihavaan vanhukseen?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele rokotevastainen!!!!
yhtä kuin kulkutautimyönteinen, foliohattu, semmoinen, joka käyttää montaa huutomerkkiä tekstissä