Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista elämäsi olisi, jos eläisit lapsuutesi unelmia?

Vierailija
26.02.2015 |

Minä asuisin isolla maatilalla, jossa olisi aivan hirveästi eläimiä. Työtä tekisin kuitenkin poliisina. Olisin naimisissa ja meillä olisi 12 lasta. Opiskeluajan olisin asunut parhaan kaverini kanssa ja meillä olisi ollut silloinkin paljon eläimiä.

Oikeassa elämässä asun kolmen lapsen ja miehen kanssa rivitaloasunnossa kaupungissa. Olen toimistosihteeri, eikä meillä ole eläimiä. Opiskeluajan asuin jo puolisoni kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi turvallinen, ihana isä. Paras ystäväni olisi Keiko valas ja minulla olisi tytär nimeltään Unelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi poika, jonka nimi alkaa M:llä. Muita perhettä, asuntoa, miestä tai ammattia koskevia tulevaisuudenhaaveita en muista koskaan olleen, mutta lapsen nimi tuli esiin likkojen leikeissä. 

t. Miika-pojan äiti

Vierailija
4/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi omakotitalo, kaksi tai kolme lasta ja mies. Työskentelisin luokanopettajana tai lastentarhanopettajana tai sairaanhoitajana lastenosastolla. Mulla oli ehkä 50 haaveammattia :D
Todellisuudessa asun rivitalossa, olen yhden lapsen yh ja teen töitä kuljetusalalla...

Vierailija
5/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelisin eläinlääkärinä ja vapaa-ajalla ratsastaisin. Söisin pelkkää karkkia ja herkkuja. Siinäpä se.

Todellisuus: opiskelen hoitoalaa, asun miehen ja lasten kanssa. En harrasta mitään eläimiin liittyvää vaan liikuntaa, ruuanlaittoa, matkustelua ym.

Vierailija
6/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelisin röntgenhoitajana, asuisin siskoni kanssa kahdestaan ja minulla olisi lapset nimeltä Alex ja Viona.

Opiskelen parhaillani ja tavoitteena tehdä töitä röntgenhoitajana ja asun parhaillani pikkusiskon kanssa, koska hän tarvitsi nopeasti väliaikaisen sijoituspaikan. Lapsia ei vielä ole, mutta ollaan jo vähän puhuttu niistä poikaystävän kanssa :)

Vierailija
7/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin arkkitehti joka asuu itse suunnittelemassaan punatiilisessä omakotitalossa pikkukylässä jonka nimi on Jokivarsi. Mulla oli aika turvallisen porvalliset haaveet. 

Vierailija
8/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin töissä jäätelökiskalla ja minulla olisi paljon hevosia. Ja lapsia, ainoana lapsena haaveilin aina isosta perheestä. Sen toteutui noista haaveista:)

Teininä haaveilin sisustusarkkitehdin ammatista mutta 70 luvulla tuo rajoittui huonekalu- ja toimisto-designiin joten jäi haaveeksi. Tosielämässä olen suunnitellut meille jo 2 toteutettua taloa sisustuksineen, 1 suunnitellut vieraalle ja mapissa on vielä monta odottamassa tulevia rakennusprojekteja!

Vierailija
9/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin suuressa talossa kauniiden ja rohkeiden tyyliin, jääkaapissa olisi graavilohta. Työskentelisin luovalla alalla, esimerkiksi arkkitehtinä. Elämään kuuluisi paljon luksusta. Olisin itsenäinen, mutta ehkä saattaisi olla yksi lapsi.

Tällä hetkellä: olen nollatuloinen mieleterveysongelmainen lähes ikiopiskelija, kyllähän tässä vielä ehtii.

Vierailija
10/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ope. Asuisin mun mummolatalossa. Mulla olisi monta lasta.

Olen oikeasti päiväkodissa töissä, päätynyt yksilapsiuuteen, en asu mummolani talossa, mutta sitä samaa puutarhakuviota pyöritän kotona.

Ja elämäni mies on tuttu jo pikkulapsesta saakka.

Vierailija
11/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin maalla tosi isossa talossa, jossa olisi marmorilattia ja flyygeli. Lapsia olisi kaksi ja mieheni näyttelijä, itse muusikko.

Todellisuudessa asun pikkukaupungin keskustassa 100 neliöisessä kerrostaloasunnossa (parkettilattiat), ei tullut flyygeliä vaan digitaalipiano. 2 lasta on, olen lapsuuden toiveammatissani, miehestä tuli opettaja.

Vierailija
12/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yhden pojan yh äiti ja asuisimme isommassa kaupungissa upeassa kattohuoneistossa.
Nyt olen 3 lapsen äiti jolla mies ja asutaan maan tasalla pikkukunnassa :D

Vierailija
13/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaisin yksisarvisella halinallejen kanssa karkkimaassa.

Vierailija
14/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ois oma huvipuisto, kylpylä ja eläintarha, johon pääsee salaovesta pururadalta.

Vierailija
15/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi maanviljelimies, itse olisin eläintenhoitaja/kouluttaja.Lapsia 4, niillä olisi kaikilla paljon pisamia. Paljon eläimiä, maalla iso talo ja paljon ulkorakennuksia. Kaikki sukulaiset ja ystävät olisivat paljon kyläilemässä ja yökylässä. Lapsillani olisi paljon serkkuja.

Todellisuudessa asun kerrostalokolmiossa, olen yh, minulla on 2 lasta ja kissa. Työskentelen hoito-alalla. Lapsilla on pisamia :)

Vierailija
16/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ammatiltani reissumies (Reissumies-leivän innostama haaveammatti). Eli varmaankin matkustelisin huolettomasti ympäri maailmaa, antaen vaistojeni viedä minut kohteesta seuraavaan, sen suurempia suunnittelematta. Sitä en tiedä kuka palkkani maksaisi. :)

Vierailija
17/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmistunut Tylypahkasta tasapainottelisin pimeyden voimien ja kaidan tien välillä.

Oikeasti olen amk-opiskelija.

Vierailija
18/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin lentoemäntä, sisustussuunnitteija,yritysjohtaja tai malli. Minulla olisi komea tumma aviomies ja 2 lasta. Eläisin unelmaani. asuisimme ehkä ulkomailla. 

Oikeasti olen hoitoalalla ja tyytymätön työhöni, minulla on 2 lasta mutta ei niin komean ja tumman miehen kanssa. Asumme omakotitalossa Suomessa lähiössä. 

Vierailija
19/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lastenlääkäri.

Vierailija
20/28 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi maalaistalo, jossa olisi paljon eläimiä. Mulla olisi kissoja ja koiria ja lampaita ja kanoja ja hevonen.

Olen työtön entinen kotiäiti, joka masentelee kotona yksikseen päivät pääksytysten kerrostalossa keskellä kaupunkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan