Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen ongelma läheisen kuoleman jälkeen.

Vierailija
26.02.2015 |

Lapsuudenystäväni (mies, olen itse nainen) kuoli viime syksynä. Meillä oli teinivuosina jotain pientä ihastusta ilmassa, mutta emme koskaan seurustelleet. Menimme naimisiin samoihin aikoihin ja saimme lapsiakin samoihin aikoihin. Olimme perhetuttuja, myös puolisomme ystävystyivät keskenään. 

Noin viisi vuotta sitten ystävälläni oli parisuhteessa todella hankala aika menossa, olivat eron partaalla. Ystävä haki minusta tukea ja lähetteli minulle paljon viestejä tuohon aikaan. Tekstiviestejä, sähköposteja, Messenger-viestejä ja jotain Facebookissakin. Facebookissa ei tosin tuolloin laitettu viestejä kuin muistaakseni seinälle, ei ollut yksityisviestejä (?). Osassa viestejä ystävä laittoi todella henkilökohtaisia asioita itsestään ja vaimostaan ja myös flirttaili kanssani avoimesti. Kertoi, kuinka olisi pitänyt valita minut, kuinka seksikäs olen ja ihana ja ymmärtäväinen ja kaunis ja blaablaa. En tarttunut näihin, koska tiesin, että tuollaisessa tilanteessa tulee kirjoitettua kaikenlaista. 

Asiat menivät eteenpäin, ystävä ei eronnut ja kaikki unohtui. Nyt kuoleman jälkeen tuli vähän aikaa sitten mieleen, että onko leskivaimo päässyt käsiin kaikkiin näihin viesteihin? Onko se mahdollista? Pitäisi vajota maan alle, jos se on lukenut ne kaikki :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla