Ostin FB-kirpputorilta villaneuleen, jossa oli oksennusta.
Häh. Ostin laadukkaan villaneuleen FB-kirpputorilta. Hain sen äsken postista ja keskellä paitaa oli iso läntti kuivunutta oksennusta.
Olen niin hölmistynyt, etten tiedä, mitä tehdä. Lähteekö tuo pesussa pois? Ja miksi ihmeessä minun se pitäisi pestä? Miksi joku on lähettänyt minulle tuollaisen paidan, vaikka myyntikuvassa mitään oksennusta ei ollut?
Mitä ihmettä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 11:53"]Häh. Ostin laadukkaan villaneuleen FB-kirpputorilta. Hain sen äsken postista ja keskellä paitaa oli iso läntti kuivunutta oksennusta.
Olen niin hölmistynyt, etten tiedä, mitä tehdä. Lähteekö tuo pesussa pois? Ja miksi ihmeessä minun se pitäisi pestä? Miksi joku on lähettänyt minulle tuollaisen paidan, vaikka myyntikuvassa mitään oksennusta ei ollut?
Mitä ihmettä.
[/quote]
No soita sille ja vaadi rahat takasi.
Sori rupes oksettaan kun pakkasin paitaa enkä huomannut jos paitaan osui jotain.
Jos on oksennusta, lähtee kyllä pesussa. Veikkaan kyllä että on jotain muuta, en voi uskoa että kukaan olisi niin vajaa että lähettäisi oksuista paitaa :D
Ahahhah.. Itse en tilaa ikinä fb-kirpulta, harvoin siellä on mitään mielenkiintoista.