Kolmas tuloillaan - muita?
Heips,
En olekkaan nyt sitten vieraillut näillä sivuilla reiluun yhdeksään kuukauteen,.. joten kauempaa vanhoja viestejä selailematta laitan heti kyselyä tulemaan!
Löytyisikös kohtalotovereita?
Esikoinen täyttää marraskuussa 3v., kuopus tulee pian 10kk, ja viikko sitten saimme kuulla kolmannesta tulokkaasta. Tarkoista raskausviikoista ei ole varmuutta (kunnon menkkoja ei synnytyksen jälkeen ehtinyt tulla), itse veikkaan la:ksi toukokuuta.
Tunteet myllää jatkuvaa vuoristorataa. Välillä olen älyttömän onnellinen, mutta sitten taas iskee kamala paniikki " haluanko/jaksanko tätä lasta sittenkään!
Olis mukava saada jonkinmoinen listaus/pino meistä kolmattaan odottavista. Olis helppoa löytää se " oma pino" , ja sais tukea ja juttu seuraa näille myllääville tunteilleen!
Tämä siis ihan tiedusteluna, löytyykö pino jo jostain tai olisko halukkaita pinoon liittyjiä???
T: ThirdBird, (rv5+)???
Kommentit (8)
Itse just putosin " kolmosista" , mutta teille tervemenoa Kotiloihin! Siellä vino pino kolmatta pilttiä odottavia! =)
gigi
Vanhin on 4 vuotta , toinen on 1 v 4 kk kohta ja kolmannen laskettu aika on joulukuun lopussa.
meillekin kolmas tulossa tuossa lokakuun puolivälissä. " Vanhemmat" lapset tällä hetkellä 2v3kk ja 11kk ja mielenkiinnolla odotellaan millaiseksi hullunmyllyksi elämä kolmannen jälkeen muuttuu, mutta alusta lähtien on ollut toivottu tulokas.
2 pienen pojan äippä
Mukavaa, että meitä kolmatta odottavia on paljon täälläkin!
Cetolla se tuntuu olevan pian hulinaa talossa! Mutta pärjäätte kyllä ihan varmasti - ja apuahan saa kun vain pyytää.
Mutta yritän siis kaivella Kotiloiden pinon ja liitynkin sitten sinne!
Kiitokset!
kolmatta odotellaan. esikoinen 4v1kk kuopus 1v10kk ja rv 37+2 :)
Juuri olen alkuraskauden ultraan suuntaamassa tänään, jotta selviää, onko tämä kolmas lapsi todellakin tuloillaan. Meillä ennestään siis poikia 5 v. ja 3v. Kolmatta haaveiltiin jo jonkin aikaa, mutta nyt kun raskaus alkoi on hieman epätodellinen olo. Sellainen suuri kysymysmerkki mielessä koko ajan. Toisaalta pelottaa ja toisaalta taas valtavan onnellinen olo.
Kyllä täältä taitaa kolmatta odottavia löytyä ihan mukavasti, niin voidaan jakaa kokemuksia matkan edetessä.
Meille on tulossa kolmas tammikuussa joten odotus on jo kerennyt yli puolen välin. Ennestään kaks poikaa jotka syntyneet toukokuussa 02 ja 04. Nyt sitten tulossa talvi vauva, saa nähdä onko paljonkin eroa kesävauvaan :D
-MM- ja baby
Samanlaisia fiiliksiä täälläkin - meillä on entuudestaan tytöt 5v. ja 2 v., ja kolmannen aika ei ihan vielä suunnitelmallisesti ollut. Muutenkin oli aika rankkaa työssä ja kotona. No, nyt tässä on edetty jo viikolle 28 ja tunteet ovat tasaantuneet. Ilohan tätäkin vauvaa on odottaa! Pino olis ihan kiva.