Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelitko lukio ikäisenä?

Vierailija
29.11.2021 |

Mulla oli poikaystävä kakkos vuonna.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin koko lukioajan saman pojan kanssa. Tiemme erosivat lukion jälkeen mitä olen usein katunut. Panin välit poikki kun ajattelin että en vaikuta hänen jatko-opintojen valintaansa. Taisin olla vähän väsynyt...

Vierailija
22/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioikäisenä tapasin nykyisen aviomieheni, siitä on jo 30 vuotta aikaa.

Minäkin aloin seurustella lukioikäisenä mieheni kanssa. Aikaa on kulunut 43 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta minulla oli kyllä kova poikaystävän kaipuu. Lukion tokalta eteenpäin suoraan sanoen jakelin jalkoväliäni aika auliisti toivoen, että niiden tyyppien kanssa se kehittyisi seurusteluksi. Ei kehittynyt.

Vierailija
24/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä oli 8. luokalla. Lukion toisella aloin seurustella luokkakaverini kanssa, ja olimme yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
25/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin useammankin kerran. Yhdestä noista sitten tuli aviomies pariksi vuosikymmeneksi.

Vierailija
26/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tulevan aviomieheni kanssa. Tavattiin vuonna 88 ja edelleen ollaan yhdessä.

Vierailija
27/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en ole maalainen. Siellä seurustellaan nuorempana.

Vierailija
28/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole käynyt lukiota.

Ei niin. Mikä lie hörhö jolle eivät edes ykdinkertaisemmat yhdyssanat vain osu kohdalleen! Ammattikoululainen?

Vierailija
29/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin. Hän on nykyään arvostettu psykologi näköjään. Itse en ole mitään. Mukavaa oli kyllä se puoli vuotta ja seksin salat tuli tutuksi.

Vierailija
30/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi porukka aina suuttuu ja alapeukuttaa, jos joku on seurustellut lukiossa tai jopa yläasteella? Itse seurustelin eka kertaa jo ysiluokalla, lukiossa sitten jo toisen kanssa. Nuoret on nuoria.

Vierailija
31/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin aina se, joka istui yksin pöydässä kun jossain discossakin oltiin. Toimin terapeuttina ja kuuntelin surullisia tositarinoita särkyneistä sydämistä.  20 vuotta myöhemmin tajusin, että yksi luokkakaveri lukion ekalla yritti varmaan jotain.  Luokallani oli ihan pari muuta tyttöä vaan, loput 25 nuoria nörttimiehiä, kun matikkalinja

Vierailija
32/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin lukion 2. luokalla seurustella sen ainoan pojan kanssa, joka osoitti jonkinlaista kiinnostusta, koska en halunnut olla se kaveripiirin kenellekään kelpaamaton luuseri. Siinä meni sitten mukavasti neljä vuotta elämästä hukkaan katsellessa tyyppiä, josta en edes pitänyt yhtään ja jonka kanssa suhde ei toiminut millään tasolla.

Lopulta viisastuin, heitin jätkän mäkeen ja löysin elämäni rakkauden, jonka kanssa olen ollut yhdessä nyt yli 15 vuotta. Olkaa te nuoret viisaampia älkääkä seurustelko vain "kun muutkin".

Vierailija
33/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Lähin kontakti poikaan oli vanhojen tanssit. Ensi suudelmakin vasta ammattikorkeakoulussa opiskellessani.

Vierailija
34/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihastunut useamman vuoden yhteen poikaan ja lopulta selvisi, että hänkin tykkäsi minusta. Meillä meni kuitenkin vähän sukset ristiin niin ei ikinä varsinaisesti seurusteltu. Ensimmäinen suudelma hän kuitenkin oli.

Vierailija
35/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin ysiltä lukion ykköselle ensimmäisen poikakaverini kanssa, seuraavan kanssa olin melkein koko lopun lukio ajan ja abikeväänä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Kaikki olivat onneksi opiskelustaan kiinnostuneita, niin numerot eivät kärsineet.

Vierailija
36/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taisin olla amispoika ja tyttöjä riitti kovasti...

Vierailija
37/37 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo sama tyyppi istuu jo 17 vuotta. Yläasteelta asti yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan