Seurustelitko lukio ikäisenä?
Mulla oli poikaystävä kakkos vuonna.
Kommentit (37)
En ole vielä koskaan seurustellut. Lukioiässä pojat yökkäilivät, kun kuljin ohitse. N42
En, olin liian traumatisoitunut juoppojen vanhempieni väkivaltaisesta avioliitosta.
En ole lukio. Mutta juu, lukioikäisenä seurustelin oikeastaan koko ajan.
Lukioikäisenä tapasin nykyisen aviomieheni, siitä on jo 30 vuotta aikaa.
En seurustellut lukioikäisenä. Sen sijaan opettelin yhdyssanasäännöt.
Joo, muistaakseni kahden eri tyypin kanssa. Kummastakaan ei tullut aviomiestä (onneksi).
Vierailija kirjoitti:
En seurustellut lukioikäisenä. Sen sijaan opettelin yhdyssanasäännöt.
Samoin. Asuin kotona vanhempien luona tilavassa rivitalossa, jossa minulla oli oma huone. Keskityin koulunkäyntiin ja samalla luokalle ja samassa kaupunginosassa asuvien kavereitten kanssa tuli tehtyä kaikenlaista kuten urheiltua. Muuten viiihdyin jo silloin hyvin omissa oloissani.
En ole koskaan seurustellut vakavasti. Aikuisiällä vain muutama lyhyehkö säätö joissa mies on hampaat irvessä mua katsellut.
N25
Niinhän se oli, jotta seurustelin. Ei siitä mitään enempää seurannut. Poika oli vielä niin lapsi, jotta totteli äitiään, jonka mielestä minä en ollut sopiva puolisoehdokas hänen pojalleen. Äiti oli kuitenkin väärässä, nimittäin hän ei tuntenut minua emmekä koskaan tavanneet hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
En seurustellut lukioikäisenä. Sen sijaan opettelin yhdyssanasäännöt.
Mä onneksi osasin ne jo ennen lukiota.
En tod.
22 vuotiaan eka kunnon seurustelu joka jatkunut nyt 22 vuotta.
En seurustellut.