Paljonko on tuntipalkkasi ja millä alalla olet?
Paljonko tuntipalkka?
Ammattikoulu, AMK, Yliopisto...?
Metalliala, siivousala, sosiaaliala, logistiikka-ala..... ?
Kommentit (398)
n. 25e/h, opetushommia yliopistossa. Ylioppilastutkinto. Kohta suoritettuna kandidaatin tutkinto, mistä hyvästä saan sitten palkankorotuksen 50snt tunti. Jippii. :D
Provisiopalkkaus. Myyjä.
Tulot n. 30 000€ vuodessa.
Siitä voi laskea, jos haluaa.
Lähihoitaja 13,16€ tuntipalkka kaupungilla. Lisät tulee vielä päälle. Valmistunut tänä keväänä. Sijaisuuksia teen työtarjonnan mukaan. Kesällä töitä riittää, mutta talvella saa tilin riipiä viidestäkin paikasta kuukauden aikana.
Tuntipalkka vaihtelee tavallisesti: 60-100€/h +ALV (joskus jopa 200€/h).
-yrittäjä
Merkonomi, 25 e/h, kaupan alalla.
Perustuntipalkka 16,67e/h ja kta n. 21e, bussikuski
Koulutus on yo-merkonomi, linja-autonkuljettajan ammattitutkinto ja liikenneopettaja.
10e/h, tuotantotyöntekijä muoviteollisuus, ei koulutusta
Lukiopohjalla telemarkkinointialalla, provikka per tunti n. 20e.
23e/h, arkkitehti kunnalla, 20 v kokemus ja vastuulliset tehtävät. Ylitöistä ja viikonlopputöistä ei makseta lisiä. DI:tä vastaava loppututkinto.
13,50 €/h +pienet lisät. Metsäala ammattikoulupohjalla. Riittää maaseudulla minulle ainakin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
12,8e
Lähihoitaja, yksityisellä. Yli kymmenen vuotta samalla työnantajalla.
Palkka ei todellakaan vastaa vaativuutta!!!!
Todellista riistoa, ei mitään arvostusta :(
Mutta silti melko hyvä yksityisen maksamaksi palkaksi, huonomminkin voisi olla.
17,60€
Energiatuotanto-ala, assistentti.
Lastenhoitaja, yksityinen kahdelle pienelle lapselle, palkka on noin 33 euroa puhtaana tunti ja paljon muita etuja, luulen, että noin 40 euroa tunti puhtaana ja teen töitä vaihtelevasti eli on iltaa, aamua ja myöhäisiltaa ja viikonloppuakin välillä. Työ on vaativaa ja toinen lapsista on 10 kk ja toinen 3. Annan myös musiikkiopetusta ja menemme autolla paljon, on erilaisia tapahtumia joissa käymme. Olen onnekas koska saan tehdä työtä rakkaiden lasten parissa, olen heidän mummu.
Tuotantotyöntekija, henkilöstövuokrausfirman orja. Alle kympin tunti.
Reilu 13€, sairaanhoitaja AMK