Mies. Jos nainen hymyilee ja keskustelee ystävällisesti, tulkitsetko sen kiinnostuksena?
Nimittäin nainen voi tehdä niin myös inhoamalleen miehelle päästäkseen nopeasti eroon.
Kommentit (57)
Ihastunut nainen on lähes aina hieman epävarma kohdatessaan ihastuksen ja silmät loistaa eri tavalla kuin normaalisti. Jos nainen on itsevarman oloinen hymyillessään, niin silloin nainen todennäköisesti hymyilee ollakseen vain ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vain jos nainen on kaunis.
Tämä on kyllä se piirre, mitä en miehissä koskaan tule ymmärtämään. Eli oletus siitä, että jos nainen miellyttää omaa silmää on tämän myös pakko olla kiinnostunut miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain jos nainen on kaunis.
Tämä on kyllä se piirre, mitä en miehissä koskaan tule ymmärtämään. Eli oletus siitä, että jos nainen miellyttää omaa silmää on tämän myös pakko olla kiinnostunut miehestä.
Tämä. Vaikka mies olisi aivan eri planeetalta.
Katsekontakti ja hymy on merkki siitä, että nainen haluaa haastaa sinut painiotteluun.
Mutta onko nainen peräänantamaton?
Jos tuollaista on, niin kyseessä on varmastikin jokin asiakaspalvelutilanne.
No mä oon huono lukeen ihmisten tausta ajatuksia. Joten otan sen ihan normi keskusteluna. Ajattelematta sen kummempaa.
Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Katsekontakti ja hymy on merkki siitä, että nainen haluaa haastaa sinut painiotteluun.
Voi se olla pokkanakin, jos ei halua näyttää mitään. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki pokkana olevat naiset, jotka katsovat miestä, sitä haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut
Ja miten usein tällaista tapahtuu?
No millä tavalla nainen ilmaisee kiinnostuksensa miestä kohtaan?
Ihmeellistä roskaa. Toivottavasti ap ei ole nainen, jos tuollaista olettaa. Mä ainakin olen lähtökohtaisesti aina kohtelias ja hymyilevä (nainen), vaikken olisi lainkaan kiinnostunut jostain miehestä. Koen miehet lähtökohtaisesti *ihmisinä* ja veljellisinä lähimmäisinä ilman mitään seksuaalista ulottuvuutta. Lähimmäiselle on mukavaa olla ystävällinen, mutta ei se mistään seksuaalisesta tietenkään kerro. Lapsuuteni parhaat kaverinikin olivat poikia.
Kerropa, ap, miten itse suhtaudut miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Täällähän on fiksujakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä roskaa. Toivottavasti ap ei ole nainen, jos tuollaista olettaa. Mä ainakin olen lähtökohtaisesti aina kohtelias ja hymyilevä (nainen), vaikken olisi lainkaan kiinnostunut jostain miehestä. Koen miehet lähtökohtaisesti *ihmisinä* ja veljellisinä lähimmäisinä ilman mitään seksuaalista ulottuvuutta. Lähimmäiselle on mukavaa olla ystävällinen, mutta ei se mistään seksuaalisesta tietenkään kerro. Lapsuuteni parhaat kaverinikin olivat poikia.
Kerropa, ap, miten itse suhtaudut miehiin?
Luepa aloitus uudestaan.
Itse suhtaudun miehiin älyllisinä yksilöinä, paitsi jos keskustelusta voi päätellä, ettei älyä ole. Silloin poistun paikalta mahdollisimman nopeasti. Jos kohtaan inhoamani miehen, olen hänellekin kohtelias ja yritän päästä paikalta mahdollisimman nopeasti pois. Kiroilijoiden tai alatyylisten kanssa en edes tervehdi. ap
Nainen luo yleensä pistävän katseen
Ilman muuta tuommoinen on kutsu pimppaa testaamaan. Muna kouraan ja menoksi.