Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies. Jos nainen hymyilee ja keskustelee ystävällisesti, tulkitsetko sen kiinnostuksena?

Vierailija
29.11.2021 |

Nimittäin nainen voi tehdä niin myös inhoamalleen miehelle päästäkseen nopeasti eroon.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta tuommoinen on kutsu pimppaa testaamaan. Muna kouraan ja menoksi.

Vierailija
2/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta olen väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut nainen on lähes aina hieman epävarma kohdatessaan ihastuksen ja silmät loistaa eri tavalla kuin normaalisti. Jos nainen on itsevarman oloinen hymyillessään, niin silloin nainen todennäköisesti hymyilee ollakseen vain ystävällinen.

Vierailija
4/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
5/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valmis paritteluun

Vierailija
6/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos nainen on kaunis.

Vierailija
7/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä se piirre, mitä en miehissä koskaan tule ymmärtämään. Eli oletus siitä, että jos nainen miellyttää omaa silmää on tämän myös pakko olla kiinnostunut miehestä.

Vierailija
8/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä se piirre, mitä en miehissä koskaan tule ymmärtämään. Eli oletus siitä, että jos nainen miellyttää omaa silmää on tämän myös pakko olla kiinnostunut miehestä.

Tämä. Vaikka mies olisi aivan eri planeetalta.

Vierailija
9/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsekontakti ja hymy on merkki siitä, että nainen haluaa haastaa sinut painiotteluun.

Vierailija
10/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko nainen peräänantamaton?

Vierailija
11/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista on, niin kyseessä on varmastikin jokin asiakaspalvelutilanne.

Vierailija
12/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon huono lukeen ihmisten tausta ajatuksia. Joten otan sen ihan normi keskusteluna. Ajattelematta sen kummempaa.

Vierailija
13/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut

Vierailija
14/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsekontakti ja hymy on merkki siitä, että nainen haluaa haastaa sinut painiotteluun.

Voi se olla pokkanakin, jos ei halua näyttää mitään. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki pokkana olevat naiset, jotka katsovat miestä, sitä haluaisivat.

Vierailija
15/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tulkitse mitää kiinnostuksen osoitukseksi ennen kuin nainen sanoo että on kiinnostunut

Ja miten usein tällaista tapahtuu?

Vierailija
16/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä tavalla nainen ilmaisee kiinnostuksensa miestä kohtaan?

Vierailija
17/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä roskaa. Toivottavasti ap ei ole nainen, jos tuollaista olettaa. Mä ainakin olen lähtökohtaisesti aina kohtelias ja hymyilevä (nainen), vaikken olisi lainkaan kiinnostunut jostain miehestä. Koen miehet lähtökohtaisesti *ihmisinä* ja veljellisinä lähimmäisinä ilman mitään seksuaalista ulottuvuutta. Lähimmäiselle on mukavaa olla ystävällinen, mutta ei se mistään seksuaalisesta tietenkään kerro. Lapsuuteni parhaat kaverinikin olivat poikia.

Kerropa, ap, miten itse suhtaudut miehiin?

Vierailija
18/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Täällähän on fiksujakin miehiä.

Vierailija
19/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä roskaa. Toivottavasti ap ei ole nainen, jos tuollaista olettaa. Mä ainakin olen lähtökohtaisesti aina kohtelias ja hymyilevä (nainen), vaikken olisi lainkaan kiinnostunut jostain miehestä. Koen miehet lähtökohtaisesti *ihmisinä* ja veljellisinä lähimmäisinä ilman mitään seksuaalista ulottuvuutta. Lähimmäiselle on mukavaa olla ystävällinen, mutta ei se mistään seksuaalisesta tietenkään kerro. Lapsuuteni parhaat kaverinikin olivat poikia.

Kerropa, ap, miten itse suhtaudut miehiin?

Luepa aloitus uudestaan.

Itse suhtaudun miehiin älyllisinä yksilöinä, paitsi jos keskustelusta voi päätellä, ettei älyä ole. Silloin poistun paikalta mahdollisimman nopeasti. Jos kohtaan inhoamani miehen, olen hänellekin kohtelias ja yritän päästä paikalta mahdollisimman nopeasti pois. Kiroilijoiden tai alatyylisten kanssa en edes tervehdi. ap

Vierailija
20/57 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen luo yleensä pistävän katseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän