Ihastun/rakastun vain sellaisiin miehiin joita saan auttaa ja hoivata
Miksiköhän? En koskaan tunne mitään sellaista miestä kohtaa jolla on kaikki hyvin, joka on itsenäinen ja elämässä sujuu kaikki ongelmitta. Ihastun ja rakastun aina sellaisiin miehiin jotka tarvitsee minua ja rakkauttani ja joita saan auttaa ja hoivata. Kertokaa mistä tämä johtuu
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kaikille: mitä haittaa jos ap tekee näin? Ihanaa että on kaltaisiasi, ap. Nyt kun vain löydät hyvän miehen, joka myös tukee sinua kun tarvitset sitä.
Olet oikeassa, nimittäin se on naisille luontaista biologian perusteella haluta hoivata toisia. Jos naisilla ei olisi hoivaviettiä ja jaksamista kestää kaikenlaista saissea, niin olisimme kauan sitten kuolleet sukupuuttoon, toisinsanoen kyseisten ominaisuuksien on täytynyt säilyä evoluutiossa, koska ihmislapset ovat niin avuttomia ja rasittavia pitkään. Ei sitä ominaisuutta voi kytkeä päälle ja pois, joten naisten on pakko olla "luonteeltaan" hoivaavia myös lastenhoidon ulkopuolella. Miesten ei "tarvitse" olla yhtä hoivaavia, koska heidän ei tarvitse imettää pienokaisia. Toki empaattisista uroksistakin on paljon hyötyä geenien säilymisen kannalta, mutta miehillä vähän eri asiat kuitenkin painottuu.
Kukaan tervejärkinen mies ei kaipaa mitään hoitajaa.
Parisuhde ei ole hoitosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin aina onko oikeasti kyse läheisriippuvuudesta, jos historiassakaan ei mitään merkkiä, miksi sellainen olo syntynyt.
Voisiko kyse olla vain naisten luontaisesta hoivavietistä? Toisilla se on vahvempi kuin toisella.
On yksi asia halua hellitellä tasavertaista kumppania, ja kokonaan toinen haluta pelastaa jotain luusereita. Ei ole normaalia kiinnostua miehistä, jotka antaisivat lapsilleen huonot geenit ja huonon esimerkin.
Itse en huolisi ikinä miestä, jonka kokisin jotenkin tarvitsevan itseäni. Haluan itsenäisen miehen, joka on valinnut viettää elämänsä kanssani ja rakastaa minua yli kaiken, mutta ei tarvitse minua mihinkään.
Miten teidän voi tehdä edes mieli seksiä miehen kanssa, joka ei seiso omilla jaloillaan?
Ei ole yksiselitteisesti niin, että luuserilla on surkeat geenit. Luuserilla voi olla jonkun tietyn naisen kanssa hyvin yhteensopivat geenit ja naisen hajuaisti tunnistaa tässä tilaisuuden hyviin jälkeläisiin, vaikka isässä onkin potentiaali mennyt hukkaan. Ihmiset päätyy ns luusereiksi paljon sattumankin kautta, ei pelkkien huonojen geenien. Kääntäen jos miettii, niin lähes kenestäkään ei tule luuseria, jos saa hyvän kasvualustan itselleen eli ideaaleissa olosuhteissa melkein kuka vain yksilö kukoistaa.
Ensi otetaan tämmöinen söpö luuseri hoidettavaksi ja pian valitetaankin kun kaikki pitää tehdä eikä miehestä mihinkään. Päättäkää , mitä haluatte!
Ongelma on se että normaali aikuinen mies ei ole mikään hoivattava. Siellä on aina alkoholismia, peliriippuvuutta, mielenterveysongelmaa tms. kun mies tarvitsee hoivaa. Ja sitä hoivaa tällainen nainen antaa sillä tavalla että omatkin asiat menevät persiilleen tai se hoivattava mies menee omien lasten edelle tai jotakin muuta kökköä.
Te ootte hirveitä, en voi muuta sanoa.
Kun isäni ei enää kykene hoitamaan itseään, aio ottaa hänet luokseni asumaan. Tälläkin hetkellä käyn siivoamassa hänen luonaan ja tekemässä ruokaa.
Nautin siitä, että voin pitää huolta.
Autikatariina, vai mikä olikaan, on varmaan jonkin sortin riippuvainen, kun vapaaehtoisesti haluaa ilmaiseksi siivota "luusereiden" koteja.
Muista huoltapitävässä naisessa ei ole mitään väärää ja maailma on pullollaan maita, jossa naisia ei alisteta vaan he itsekin haluavat hoitaa kotia ja pitää huolta kumppaneistaan.
Ei tulisi mieleenkään ajatella, että kaikki olisivat jotain reppania läheisriippuvaisia.
Täysin eri asia jonkun hakkaavan juopon kanssa ja heidänkin tapauksessa uskoisin, että sen alkoholistin tai muulla tavalla mm. Henkisesti väkivaltaisen henkilön läsnäolo voi hiljalleen nakertaa sen ihmisen joka vaan halusi tehdä sen toisen onnelliseksi, vaikka ketään ei voi rakastaa ehjäksi, kuten sanotaan. En silti ikinä lähde pilkkaamaan tai mitätöimään henkilöä, joka on kohdannut ihmisen, jota rakastaa ja jolle on halunnut tarjota rakkautta, turvaa ja hoivaa. Se, että sitä on käytetty hyväksi on valitettavaa, mutta en minä silti koe tarpeelliseksi vihamielisesti tulla ketään siitä piikittelemään.
Tyypillinen suomalainen asenne: älä näytä empatiaa ja ole mahdollisimman itsekeskeinen.
Minä rakastan hoitaa miestäni. Teen eväät töihin ja hieron iltaisin. Mielelläni imen ja hoidan kotia. Ja käyn myös töissä.
Mies on onnellinen, minä olen onnellinen. En usko, että keneltäkään pois, jos kaikki osapuolet tyytyväisiä.
Täällä olis kroonista kipua kärsivä pitkäaikaistyötön mies vapalla jalalla, jos kiinnostaa!
M33v