Millaista deoranttia käytätte? Huolettaako teitä alumiini dödöissä?
Kommentit (13)
En käytä minäkään dödöjä, en halua myrkyttää itseäni alumiinilla.
Multa loppui matkalla deodorantti joten miesystävä antoi mulle kaapistaan sellaisen, jota ei itse käytä. En vaihda enää, tykästyin niin. :D Laveran Men Sensitiv 24 h.
Käytän tuoksuttomia antiperspirantteja enkä ole huolestunut alumiinista, vaikka kaikissa muissa asioissa voin myöntää olevani kemikaalikammoinen hippi.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tuoksuttomia antiperspirantteja enkä ole huolestunut alumiinista, vaikka kaikissa muissa asioissa voin myöntää olevani kemikaalikammoinen hippi.
Kannattais olla huolissaan alumiinista, se imeytyy ihon läpi ja lisää syövän riskiä.
Käytän jotain Vichyä. Silloin tällöin Absolut torria, koska hikoilen paljon. Ei huoleta alumiini.
Vierailija kirjoitti:
En käytä dödöä ollenkaan. Alumiini on pirunomainen myrkky. Jos ei isoja ponnistelua tarvitse tehdä, niin ei se hiki isommin irtoa. Luontaiset feromonit puhtaalla ihmisiholla eivät ole ollenkaan luontaantyöntäviä, päinvastoin.
Itse en voi olla ilman dödöä koska hiki alkaa haista voimakkaasti mutta en haluaisi käyttää alumiinia dödössä.. Mutta alumiinattomat dödöt ei pidä,, apua?
En käytä minäkään. Kainaloiden pesu aamulla riittää. Iltapesu on turha. Työkaverit eivät kyllä ujostelisi huomauttaa, jos hiki käryäisi. Eikä mieskään😁
Joidenkin on pakko käyttää, tai hiki alkaa haista paljon jo puolen päivän aikaan.
Samoin menisi sitten koko ajan puserot pesuun.
Kaikilla ei hiki niin paljon haise. Esim miehelläni ei juuri haise.
LV, en ole huolissani (en ole edes katsonut mitä tuo sisältää).
Saan ihottumaa alumiinista. Käytän Erisania, on hajusteeton, aluminiton ja alkoholiton. Minulle ei sovi mitkään muut, ei edes apteekin deodorantit. Kokeiltu on monia.
Olen jo vuosikaudet käyttänyt vain alumiinitonta deodoranttia, tällä hetkellä on Doven alumiiniton dödö käytössä. Jos olen vain kotona tai käyn korkeintaan kaupassa, en käytä ollenkaan dödöä.
Tämän palstan innoittamana ostin eilen terässaippuan. En ole vielä kokeillut.
En käytä dödöä ollenkaan. Alumiini on pirunomainen myrkky. Jos ei isoja ponnistelua tarvitse tehdä, niin ei se hiki isommin irtoa. Luontaiset feromonit puhtaalla ihmisiholla eivät ole ollenkaan luontaantyöntäviä, päinvastoin.