Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista deoranttia käytätte? Huolettaako teitä alumiini dödöissä?

Vierailija
29.11.2021 |

Niin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä dödöä ollenkaan. Alumiini on pirunomainen myrkky. Jos ei isoja ponnistelua tarvitse tehdä, niin ei se hiki isommin irtoa. Luontaiset feromonit puhtaalla ihmisiholla eivät ole ollenkaan luontaantyöntäviä, päinvastoin.

Vierailija
2/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä minäkään dödöjä, en halua myrkyttää itseäni alumiinilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa loppui matkalla deodorantti joten miesystävä antoi mulle kaapistaan sellaisen, jota ei itse käytä. En vaihda enää, tykästyin niin. :D Laveran Men Sensitiv 24 h. 

Vierailija
4/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tuoksuttomia antiperspirantteja enkä ole huolestunut alumiinista, vaikka kaikissa muissa asioissa voin myöntää olevani kemikaalikammoinen hippi.

Vierailija
5/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tuoksuttomia antiperspirantteja enkä ole huolestunut alumiinista, vaikka kaikissa muissa asioissa voin myöntää olevani kemikaalikammoinen hippi.

Kannattais olla huolissaan alumiinista, se imeytyy ihon läpi ja lisää syövän riskiä.

Vierailija
6/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jotain Vichyä. Silloin tällöin Absolut torria, koska hikoilen paljon. Ei huoleta alumiini.

Vierailija
7/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä dödöä ollenkaan. Alumiini on pirunomainen myrkky. Jos ei isoja ponnistelua tarvitse tehdä, niin ei se hiki isommin irtoa. Luontaiset feromonit puhtaalla ihmisiholla eivät ole ollenkaan luontaantyöntäviä, päinvastoin.

Itse en voi olla ilman dödöä koska hiki alkaa haista voimakkaasti mutta en haluaisi käyttää alumiinia dödössä.. Mutta alumiinattomat dödöt ei pidä,, apua?

Vierailija
8/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä minäkään. Kainaloiden pesu aamulla riittää. Iltapesu on turha. Työkaverit eivät kyllä ujostelisi huomauttaa, jos hiki käryäisi. Eikä mieskään😁

Vierailija
9/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on pakko käyttää, tai hiki alkaa haista paljon jo puolen päivän aikaan.

Samoin menisi sitten koko ajan puserot pesuun.

Kaikilla ei hiki niin paljon haise. Esim miehelläni ei juuri haise.

Vierailija
10/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV, en ole huolissani (en ole edes katsonut mitä tuo sisältää).

Vierailija
11/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ihottumaa alumiinista. Käytän Erisania, on hajusteeton, aluminiton ja alkoholiton. Minulle ei sovi mitkään muut, ei edes apteekin deodorantit. Kokeiltu on monia.

Vierailija
12/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuosikaudet käyttänyt vain alumiinitonta deodoranttia, tällä hetkellä on Doven alumiiniton dödö käytössä. Jos olen vain kotona tai käyn korkeintaan kaupassa, en käytä ollenkaan dödöä.

Vierailija
13/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan innoittamana ostin eilen terässaippuan. En ole vielä kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi