Saan noin 3000€.Mihin käytän rahat?
Vanha täti on kuollut.Hänellä ei ollut omaa perhettä.Tädillä oli säästössä rahaa.Nyt sain tiedon että perin rahoista noin 3000€.Mihin rahat kannattaisi käyttää?
Kommentit (95)
Rahastoon osa ja säästösopimus kunnes haluttu summa koossa.
Lahjoita afrikkaan gebardihattuisille klaanipäälliköille !
Onpa nyt ongelma.Mihin käyttää 3000€?
Jos verojen jälkeen jää vielä jotakin, niin minä käyttäisin ne viinaan ja naisiin. Laulaminenhan ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos verojen jälkeen jää vielä jotakin, niin minä käyttäisin ne viinaan ja naisiin. Laulaminenhan ei maksa mitään.
Alle 20000€ perintö on veroton.
Perunkirja kertoo että tädin viimeinen matka maksoi todella paljon.Noin 250 km ruumisautolla haudattavaksi sukuhautaan.Tosin tämän maksoi täti itse.(ap).
Aikamoinen tyhjäpää täytyy olla jos ei tiedä mihin käyttää 3000€.
Käy reissussa. Siis jos ne nyt ylipäätään on pakko korvamerkitä ja käyttää johonkin.
Maxwelll kirjoitti:
Kyllä täällä onkin mielenvikaista jengiä, ei voi muuta sanoa.
Aloittajalle: Älä kysy mitään neuvoja tällä palstalla. Hulluks ei sais sanoa mutta ei nämä kovin terveitäkään ole. Mahtava summa! Osta jotain kivaa ja laita loput säästöön?
MAHTAVA SUMMA XDDDDDDDDDDDDD Miksi vastailet itsellesi?
Kolme tonnia on pikkuraha, sori nyt vaan.
Maksaisin tonnilla vuokraa (pyrin aina olemaan edellä maksuja), tonnilla opintolainaa ja tonnin laittaisin odottamaan, kun pääsee taas reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhi pärssees niihin.
Tämähän onkin varsin nerokas idea.
Tammikuussa pitäisi olla rahat tilillä.(ap).
Tämän kuun aikana rahat tulee tillille.(ap).
Noin pienen rahan takia eti tarvi kyllä pahemmin päätään vaivata. Ei ole iso menetys vaikka makaisi tilillä käyttämättömänä, eikä sillä mitään ihmeellistä saa hankittua.
Virtuaalivaluuttaa koko summalla. Parin vuoden päästä ostat niillä vaikka kivan kaksion Helsingin keskustasta.
Säätiöihin sijoittamalla ei heti lähde käsistä.
Tädin hautajaiset maksoivat yli 4000€.Nyt sain perunkirja paperit.Tammikuussa sitten saan tilille vähän yli 3200€ perintönä.Eihän tuo nyt niin kovin paljon ole mutta ylimääräistä rahaa kuitenkin.(ap).