Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ulkonäköhaasteita jonka vuoksi vaatteisiin/kampaajaan/kosmetiikkaan menee tavallista enemmän rahaa?

Vierailija
29.11.2021 |

Harmittaa itseä, vaikka olen ns keskipituinen, niin jalkani ovat lyhyet suhteessa kroppaani ja sen vuoksi joudun aina etsimään erikseen lyhyen mitoituksen housuja ja ne ovat usein kalliimpia. Läheskään kaikissa kaupoissa ei edes ole, urheiluvaatteista puhumattakaan. Toinen vaihtoehto on viedä housut aina ompelijalle lyhennettäväksi- useita kymppejä kerralla ja ylimääräistä vaivaa.
Sen vuoksi myös joudun ostamaan lähes aina korkokenkiä vaikka muuten tykkäisin kesällä esim ballerinoista tai tennareista, mutta pakko kulkea koroissa että näyttäisin edes jotenkin sopusuhtaiselta.
Hiukseni myös ovat erittäin littanat ja kontrasti ihonväriini on jotenkin "väärä" eli joudun jatkuvasti värjäämään hiuksiani, tähän menee pari sataa parin kuukauden välein. Mietin joskus miten ihanaa olisi olla ns normaali, voisin käyttää ylimääräistä rahaa muuhunkin kuin kampaajaan ja samoin ostaa välillä kauniita vaatteita ilman jatkuvaa sovittelua ja etsimistä koska kroppani poikkeaa ns normista. Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ompelukone ja lyhennä itse, säästää ihan sikana, voi ommella myös itse vaatteensa.

Vierailija
2/2 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä hameita, niin tuo housuongelma poistuu. Ja itseasiassa myös kenkäongelma, kun hameesta ei näe mistä kohtaa jalat alkavat.

Itselläni kuluu paljon shampoota, kun hiukset ovat törkeän rumat, jos niitä ei pese päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän