Helsingistä jokin kiva ravintola, oltaisiin 15 vuotiaan pojan kanssa menossa. Saa olla
vähän hintavakin, mutta ei kuitenkaan fine dining. Jotain mutta kuin sushia tai muuta itämaista tällä kertaa. Pääkaupunkiseudulla asuvat, missä käytte perheen kanssa?
Kommentit (24)
BasBas, mutta muista varata pöytä hyvin ajoissa, vaikka heti.
Aito-aivan ihana. Itse varmistaisin tästäkin pöydän
Vanhaa tyyliä:
- Sea Horse
- Salve
- Konstan möljä (karjalaista kotiruokaa)
- Elite ja Kosmos
-Hietalahden hallissa on mm. portugalilaista, aasialaista, tacoja, taitaa olla suomalainenkin
- Panimoravintola Bryggeri Kauppatorin laidalla, saksalaisvaikutteista
- Zinnkeller Liisankadulla, saksalainen tuhti ravintola
Siinä muutama näin alkuun
Georgialaisen keittiön Pur Pur. Hyvää ruokaa ja tulee vatsa taatusti täyteen. Lihanystävälle varma valinta on gastrogrill Mure.
Nyt. Ei. Ole. Oikea aika. Käydä ravintoloissa.
Kiitos näistä, vieläkin voi ehdotella :)
No lapset on yleensä ravintoloissa vain häiriöksi joten suosittelen Kotipizzaa tai mäkkäriä.
Strindbergin toinen kerros Espalla
Senkin puuma, näpit irti niistä 15-vuotiaista!
Eerikinkadulla on juuri avattu uusi korean bbq oppa. On tosi kiva, eli safka grillataan itse pöydässä. Osoite siis Eerikinkatu 14.
Latinalais-amerikkalainen Maya. Rautatieaseman vieressä!
Käpylässä on kiva pieni italialainen, Ravello.
Itse inhoan teinit tykkää fenniakorttelissa Siipiveikot. Toinen on pihvi paikat esim. Goodwinkauppahallin lähellä. Nuo siis on Teinien suosiossa, mutta ei minun. Molemmissa on liha pääosassa ja olemattomat lisukkeet.
Itse tykkäsin Mikon kadulla ihan Stockmannia vastapäätä olevasta, en muista nimeä, ravintolasta. Siitä saa monenlaista ja ruuat on hyvin tehty.
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan teinit tykkää fenniakorttelissa Siipiveikot. Toinen on pihvi paikat esim. Goodwinkauppahallin lähellä. Nuo siis on Teinien suosiossa, mutta ei minun. Molemmissa on liha pääosassa ja olemattomat lisukkeet.
Itse tykkäsin Mikon kadulla ihan Stockmannia vastapäätä olevasta, en muista nimeä, ravintolasta. Siitä saa monenlaista ja ruuat on hyvin tehty.
Sorry keskuskadulla. La Famiglia. Mielestäni nimensä väärtti.
Viking linen autolautta esim Xpress Tallinaan.