Suomen seuraava pääministeri
Eikös se mene niin, että vaalit voittanut puolue esittää oman ehdokkaansa eduskunnalle?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:02"]
Tuohan on satavarmasti Timo Soinin duuni
[/quote] Mikäli olen vähänkään oikein ymmärtänyt niin hän ei ole pestistä juurikaan innostunut.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:02"]
[/quote] Mikäli olen vähänkään oikein ymmärtänyt niin hän ei ole pestistä juurikaan innostunut.
[/quote]Tuttua persuilua. Ei haluta kantaa vastuuta, halutaan vaan räksyttää selän takaa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:02"] Tuohan on satavarmasti Timo Soinin duuni [/quote] Mikäli olen vähänkään oikein ymmärtänyt niin hän ei ole pestistä juurikaan innostunut. [/quote]Tuttua persuilua. Ei haluta kantaa vastuuta, halutaan vaan räksyttää selän takaa.
[/quote] Ei, siitä ei ole kysymys. Kuka haluaa oikeasti lähteä siivoamaan kokkareitten sotkuja? Itseasiassa veikkaan ihan yllätys nimeä.
Nomaalisti se menee noin että suurimman puoleen pj nimitetään hallituksen muodostajaksi tai mitä liekään. Nyt sillä ei ole niin väliä kun on poikkeava tilanne, ja hallitukseksi tulee kesk, kok, sdp ja rkp. Maa viedään Natoon ja kenties samalla toteutetaan välttämättömät taloudelliset uudistukset. Kun tilanne on vakiintunut, hajotetaan hallitus ja pidetään uudet vaalit.