Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihminen voi sairastaa saikkua vaativan flunssan

Vierailija
25.02.2015 |

kerran kuussa? Siis oikeesti! Selittäkää mulle tämä, pliis. Kolme päivää pitää olla pois mutta ei ennen eikä jälkeen merkkiäkään flunssasta. Ei vuotavaa nenää eikä yskää. Mikä flunssa tuo tuollainen on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sairastun herkästi,puuttuu kuulemma joku komplementti vastustuskyvystä tai jotain,työskentelen vielä ihmisten kodeissa joissa ollaan sairaina,on epäsiistiä,kuljen julkisilla,kotona on pieni lapsi joka tuo myös tauteja tullessaan+koululaisia jotka nekin sairastelevat eli olen todella usein sairaana ja se kyllä ottaa päähän,toki sitä nuhaa on kyllä ennen ja jälkeen saikun myös.Nyt olen sinnitellyt keihkoputkentulehduksessa töissä,mutta en tiedä kuinka järkevää sellainen on

Vierailija
2/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattisaikuttajalta kuulostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorvikatari

Vierailija
4/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on jostain muusta sairaudesta, jota ei haluta selitellä toisille. Kyseessä voi olla joku krooninen sairaus tai hoito. Miten asia sinulle muuten kuuluu?

Vierailija
5/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, että joko a) omalla ilmoitiksella saa olla pois 3 päivää, b) terkkari antaa aina 3 päivää saikkua.

Ja työntekijä kokee, että kerran kussa tällainen on "riittävän" harvoin.

Vierailija
6/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin harvoin, en jaksaisi edes pohtia...

Vierailija
7/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, näinhän se olikin, krooninen tauti! Meni sekunti niin jonkun viisaan piti tulla tänne tuota syöttämään. Ei ole mitään kroonista eikä onneksi mitään vakavampaakaan. Pysytään asiassa jooko

Vierailija
8/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:32"]Just, näinhän se olikin, krooninen tauti! Meni sekunti niin jonkun viisaan piti tulla tänne tuota syöttämään. Ei ole mitään kroonista eikä onneksi mitään vakavampaakaan. Pysytään asiassa jooko
[/quote]
Mistä sinä tiedät ettei ole kroonista?

Vierailija
9/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:32"]

Just, näinhän se olikin, krooninen tauti! Meni sekunti niin jonkun viisaan piti tulla tänne tuota syöttämään. Ei ole mitään kroonista eikä onneksi mitään vakavampaakaan. Pysytään asiassa jooko

[/quote]

Mikä tuossa nyt on? Minulla on yksi krooninen sairaus, jossa on nykyisin usein pahenemisvaiheita ja joudun olemaan ihan liikaa pois töistä. Sairaus on harvinainen, joten en jaksa sitä toisille selitellä. Sanon vain jotain ympäripyöreää ja pahimille tivaajille sanon flunssan, niin pääsen heistä eroon.

Vierailija
10/10 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homealtistus pistää usein röörit tukkoon. Kerran kuussa on itseasiassa aika harvoin. Nuha ei ole samanlaista kuin räkätaudissa, enemmin limakalvoärsytystä.