Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Isoäidin mukaan Eerika voi hyvin poikansa luona"

Vierailija
25.02.2015 |

Koskahan nuo iltapäivälehtien toimittajat oppivat kirjoittamaan?

(Otsikko tästä http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022519260511_uu.shtml jutusta).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:16"]

Ööh... Kuinka sokea voi olla oman pojan toiminnalleen :O

[/quote]

Ymmärrän kyllä, että kyseessä oli tuon isoäidin poika ja Eerikan isä, mutta tuossa otsikossa puhutaan Eerikan pojasta. 

[/quote]

Enhän minä siihen viitannutkaan. Kuvan teksti oli kirjoitettu päin pyllyä joo, mutta kielikukkasen sijasta hämmästelen isoäitiä, joka EDELLEEN pitää pikkumurhaajapoikakultansa puolta. Ooikein kouluesimerkki sellaisesta vanhemmasta, jonka lapset ei tee koskaan mitään ikävää, vaikka luovat oikein pahan keskuksen ympärilleen :(

[/quote]

Vastahan tällä palstalla joku älyn jättiläinen oli Tuksuun liittyvässä keskustelussa sitä mieltä, että kunnon äiti pysyy aina lastensa rinnalla, eikä lapsi voi tehdä mitään sellaista, että äiti voisi hänet hylätä. Tämä isoäitiköhän siellä kirjoitteli?

Vierailija
2/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se uusi vauva tällä isoäidillä? Aika harmillista, jos on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina sanonut että tulen pysymään lapseni rinnalla aina eikä ole juuri mitään asiaa, joka saisi rakkauteni romahtamaan. Pedofilia ja toisen ihmisen kiduttaminen ja tappaminen eivät ole sellaisia, joita voisin katsoa läpi sormien - en taatusti puolustaisi lastani, vaikka hän kuinka on omaa lihaa ja vertani. Sellaiseksi en häntä kasvata enkä todellakaan seiso tuollaisten tekojen takana, en, vaikka kuinka hän on minusta tullut. Toivottavasti tuollaista ei koskaan tarvitse kokea!

Vierailija
4/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 20:05"]

Minä olen aina sanonut että tulen pysymään lapseni rinnalla aina eikä ole juuri mitään asiaa, joka saisi rakkauteni romahtamaan. Pedofilia ja toisen ihmisen kiduttaminen ja tappaminen eivät ole sellaisia, joita voisin katsoa läpi sormien - en taatusti puolustaisi lastani, vaikka hän kuinka on omaa lihaa ja vertani. Sellaiseksi en häntä kasvata enkä todellakaan seiso tuollaisten tekojen takana, en, vaikka kuinka hän on minusta tullut. Toivottavasti tuollaista ei koskaan tarvitse kokea!

[/quote]

Tuskin sinulle sellaista lasta tulisikaan. Eiköhän isoäidin asenteesta selviä aika hyvin miksi poika on mitä on.

Vierailija
5/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Sanotaan, että suutarin lapsella ei ole kenkiä ja tässä tapauksessa se pitää erittäin hyvin paikkaansa.

Vierailija
7/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ymmärrän kyllä, että kyseessä oli tuon isoäidin poika ja Eerikan isä, mutta tuossa otsikossa puhutaan Eerikan pojasta. 

Vierailija
8/8 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 19:19"]

[/quote]

[/quote]

Enhän minä siihen viitannutkaan. Kuvan teksti oli kirjoitettu päin pyllyä joo, mutta kielikukkasen sijasta hämmästelen isoäitiä, joka EDELLEEN pitää pikkumurhaajapoikakultansa puolta. Ooikein kouluesimerkki sellaisesta vanhemmasta, jonka lapset ei tee koskaan mitään ikävää, vaikka luovat oikein pahan keskuksen ympärilleen :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi