Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naapurinne koskaan haukkuneet toisiaan teille? Miten suhtauduitte?

Vierailija
29.11.2021 |

Minä annoin mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö?

Vierailija
2/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naapuri, mutta oma vuokraemäntäni haukkui naapurin miehen häiriköksi. Olen jutellut saman miehen kanssa pihalla monta kertaa, mielestäni hän on mukava vanha herrasmies joka ei ole koskaan aiheuttanut itselleni häiriötä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naapuri, mutta oma vuokraemäntäni haukkui naapurin miehen häiriköksi. Olen jutellut saman miehen kanssa pihalla monta kertaa, mielestäni hän on mukava vanha herrasmies joka ei ole koskaan aiheuttanut itselleni häiriötä :D

Tämä. Ihan tavallisia ihmisiä haukkuvat.

Vierailija
4/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jatkuvasti narkkarinaapuri haukkuu. Se on häiritsevää, loukkaavaa, jne. eikä sitä voi oikeastaan silläkään anteeksi antaa, että se on sairas ihminen. Rasittavaa! Mutta se mistä se haukkuu on sen omaa keksintöä, tuulesta temmattua potaskaa, vainoharhainen raukka.

Kerran yks ihminen joka työskentelee näitten kanssa, niin se sanoi, että hänenkin on väitetty olleen siellä sun täällä ja tehneen sitä sun tätä, vaikka hän todistettavasti on ollut jossakin aivan muualla tekemässä jotakin aivan muuta.

Tollanen tapaus täälläkin vaivana. Katuskitsofreenikko!

Vierailija
5/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka paljon. Tässä pihassa mihin muutettiin vuosi sitten en ole edes halunnut tutustua naapureihin, saanut tarpeeksi jo ihmisten ongelmista.

Vierailija
6/6 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yritti saada meidät valittamaan toisesta naapurista hänen puolestaan. Ei kuulemma vuokranantaja usko häntä. Syy selvisikin sitten myöhemmin, eli yritti savustaa tätä naapuria ulos ja oli menettänyt uskottavuutensa turhien valituksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän