Miehet jotka ehdottaa tapaamista, kun ovat puutteessa
Laittelevat, mitä kuuluu ja olis kiva nähdä. Sitten kun itse ajattelen, että kyllä mullekin maistuis tämmönen niin mitään ei enää kuulu.
Kommentit (6)
No ei kai ne voi vastata kun niiden puolisot on silloin himassa..
Niin? Heteromiehet ovat aina puutteessa. Jos haluat miehestä kaverin, ota homo.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun miehet joiden kanssa viettäsin mielelläni aikaa ehdottaa tapaamista ja jossain vaiheessa iltaa alkaa lähentelemään. Pari kertaa kohdellut samaa äijää kylmästi tilanteessa ja odottanut, että menis jakeluun. Vaikutti ymmärtävän. Sitten taas ehdotetaan ja kuvittelet, että oppi läksynsä, mutta taas yritetään iholle ja lähennellään. Hengailu kiinnostaa ja tapahtumissa käynti, mut pitääkö aina alkaa vongata. Oon todennu, että nää miehet ei oo enää mun tapaamislistalla, jotka ei tajuu. Asia tietenkin ero, jos olen ite myös kiinnostunut henkilöstä.
Haluat siis hengailla sellaisten kanssa, joista et ole kiinnostunut. Vähän outoa???
Vierailija kirjoitti:
Niin? Heteromiehet ovat aina puutteessa. Jos haluat miehestä kaverin, ota homo.
Tavallinen sivistynyt ihminen osa kyllä pitää halunsa kurissa, eikä käyttäytyä kuin alkueläin.
Mua ärsyttää, kun miehet joiden kanssa viettäsin mielelläni aikaa ehdottaa tapaamista ja jossain vaiheessa iltaa alkaa lähentelemään. Pari kertaa kohdellut samaa äijää kylmästi tilanteessa ja odottanut, että menis jakeluun. Vaikutti ymmärtävän. Sitten taas ehdotetaan ja kuvittelet, että oppi läksynsä, mutta taas yritetään iholle ja lähennellään. Hengailu kiinnostaa ja tapahtumissa käynti, mut pitääkö aina alkaa vongata. Oon todennu, että nää miehet ei oo enää mun tapaamislistalla, jotka ei tajuu. Asia tietenkin ero, jos olen ite myös kiinnostunut henkilöstä.