Vaimoni sanoi kakan jälkeen
että kuulemma joskus tuntuu hyvälle kun oikein iso jööti on tulossa perseestä! jättää jöötin hollille reiälle ja nautiskelee. Eli jos akka tuumii tämmöisiä niin tässä ois mahis päästä itsellä duunaa kakkoseen..en koskaan ole kokeillut.
Kommentit (19)
Eukkos antoi selvän vinkin sulle! kakkonen tulee käyttöön. Ole onnellinen,mun eukko ei anna.
Entäpä jos kyseessä onkin kakkafetissi? Hän haluaisi, että katselet, kun hän vääntää torttua.
Pakko sanoa että sen jälkeen kun exäni pani suht paksua parrua usein kakkoseeni, on se kakkakin ollut paksumpaa. Välillä ihan hirvittää että tukkii pöntön :/ nyksäni ei tykkää kakkosesta joten harmittaa että annoin eksäni löystää ja venyttää se tuollaiseksi :(
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:02"]Pakko sanoa että sen jälkeen kun exäni pani suht paksua parrua usein kakkoseeni, on se kakkakin ollut paksumpaa. Välillä ihan hirvittää että tukkii pöntön :/ nyksäni ei tykkää kakkosesta joten harmittaa että annoin eksäni löystää ja venyttää se tuollaiseksi :(
[/quote]
Minulla sama efekti :(
Tummelia vaan kunnolla! hitaasti ensin terska reiälle..siitä se herkuttelu käyntiin lähtee. T:Nainen 35v
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:02"]Pakko sanoa että sen jälkeen kun exäni pani suht paksua parrua usein kakkoseeni, on se kakkakin ollut paksumpaa. Välillä ihan hirvittää että tukkii pöntön :/ nyksäni ei tykkää kakkosesta joten harmittaa että annoin eksäni löystää ja venyttää se tuollaiseksi :(
[/quote]
Voi luoja :"D ei kai
Vaimosi älykkyysosamäärä tasoa..?? Sovitte varmaankin hyvin toisillenne; vaimo kommentoi paskansa koostumuksesta ja sinä kirjoitat asian julkiseen muotoon.
Kysäseppä vaimolta, että voitko laittaa kakkoseen tänään. Ja tule kertomaan miten kävi.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:07"]Vaimosi älykkyysosamäärä tasoa..?? Sovitte varmaankin hyvin toisillenne; vaimo kommentoi paskansa koostumuksesta ja sinä kirjoitat asian julkiseen muotoon.
[/quote]
Kyllä meillä aina raportoidaan millainen kakka oli. Mies yleensä minulle vain joskus harvoin toisinpäin. Toki tiedän parin jonka mies jättää silloin tällöin vetämättä jotta nainen näkee "tuotokset".
Parhaat ja voimakkaimmat orkut olen saanut anaalin kautta. Ei se perse siitä miksikään muutu! kerran kannattaa ainakin kokeilla T:Minna
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:14"]Parhaat ja voimakkaimmat orkut olen saanut anaalin kautta. Ei se perse siitä miksikään muutu! kerran kannattaa ainakin kokeilla T:Minna
[/quote]
Mulla muuttu!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:14"]Parhaat ja voimakkaimmat orkut olen saanut anaalin kautta. Ei se perse siitä miksikään muutu! kerran kannattaa ainakin kokeilla T:Minna
[/quote]
Näinhän se on. Itse en tosin siihen miestä tarvitse.
9 ja 16 on sama mies. T:nimimerkki kiinni kaksoispisteessä paljasti.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:07"]Vaimosi älykkyysosamäärä tasoa..?? Sovitte varmaankin hyvin toisillenne; vaimo kommentoi paskansa koostumuksesta ja sinä kirjoitat asian julkiseen muotoon. [/quote] Kyllä meillä aina raportoidaan millainen kakka oli. Mies yleensä minulle vain joskus harvoin toisinpäin. Toki tiedän parin jonka mies jättää silloin tällöin vetämättä jotta nainen näkee "tuotokset".
[/quote]
Meilläkin 2-vuotias pyytää katsomaan pottaa, jossa paskat.
Ittestäs kirjoitat