Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko hyvä koulussa? Mitä työtä teet nyt?

Vierailija
25.02.2015 |

Olin peruskoulussa hyvä oppilas, vaikka en koskaan lukenut kokeisiin saati tehnyt läksyjä. Samoin lukiossa. Kirjoitin E:n paperit lukematta juurikaan. Yliopistossahan tämä ei sitten enää riittänyt, mutta olen huomannut keskittymiskykyni olevan olematon. Pääaineopintoni menevät hyvin, koska ala on minulle "helppo", ja saan tekemättä mitään 4-5 arvosanoja. Sivuaineopinnot sen sijaan menevät päin persettä, ja ka on aineesta riippuen 2-3 luokkaa. Ykkösiäkin on komea rivi, etenkin viime vuoden masennusjaksolta. Huolettaa, miten tulen pärjäämään työelämässä, kun olen näin laiska. Miten muut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:43"]

Olin. Ajan rekkaa. Jossain kohtaa meni pieleen.

[/quote]

Juu, olen kolmen ällän yo, nykyään bussikuski. Täytyy syyttää vanhempia, jotka olivat kuljetusalan yrittäjiä. Sama vika siis Rahikaisella.
[/quote]
Mulla ei ole edes tuota tekosyytä. Kukaan suvusta tai lähipiiristä ei ole kuljetusalalla...
Nro 2

Vierailija
2/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskiverto oppilas. Nyt olen opettaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvä koulussa, keskiarvo 9 ja kirjoitin E:tä ja M:ää, ruotsista B:n. Olen sisätaudeilla sairaanhoitajana.

Vierailija
4/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8,5-8,9 peruskoulussa. Yliopistossa 2-4. Nyt työtön.

Vierailija
5/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvä koulussa ka 9.5 peruskoulun päästötodistuksessa. Kirjoitin E:n paperit tiiminvetäjänä toimin tällä hetkellä.

Vierailija
6/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hyvä oppilas, joskin laiska tekemään mitään opintomenestyksen eteen. Yo-kokeet läpäisiin hienoin arvosanoin, pääsin yliopistoon, nyt olen tutkija ja väittelen kohta tohtoriksi. Edelleen peruskoulussa "opittu" riman alta suorittaminen vaivaa välillä. En ole tottunut tekemään töitä minkään eteen ja sen vuoksi välillä pitänyt puhutella itseään väitöskirjaa tehdessä. Onneksi olen kuitenkin kausittain todella ahkera, joten saan kolmen kuukauden työt tehtyä kuukaudessa kun sille päälle satun. Moinen työrytmi ei kuitenkaan kaikissa ammateissa toimi, ja se kieltämättä joskus huolestuttaa.

Vierailija
7/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeet meni heittämällä läpi, opin parhaiten kuuntelemalla, läksyjä en tehnyt koskaan enkä lukenut kokeisiin. Huonoin numero kautta koko peruskoulun oli 8. Lukiossa kirjoitin 1*L, 2*E ja 1*M. Lukion jälkeen lähdin ammattikouluun ja valmistuin pieneläinhoitajaksi, nyt työskentelen lemmikkitarvikeliikkeessä myyjänä.

Vierailija
9/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:43"]

[/quote]

Juu, olen kolmen ällän yo, nykyään bussikuski. Täytyy syyttää vanhempia, jotka olivat kuljetusalan yrittäjiä. Sama vika siis Rahikaisella.

Vierailija
10/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella hyvä koulussa. Nyt olen sairauseläkkeellä mt-syistä.

Vierailija
11/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Kouluttauduin maisteriksi ja olen oman alani asiantuntijatehtävissä. Tunnollinen olin koulussa sekä nyt työelämässä. Osaan onneksi myös rentoutua :)

Vierailija
12/12 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut hyvä oppilas vaan lintsasin ja melkein jäin luokalle. Nyt olen työtön. Kokiksi valmistuin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän