Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei neuvola kannusta imetykseen?

Vierailija
25.02.2015 |

Ja tyrkyttävät joka välissä korviketta? Luulisi että äidinmaito on parempi vaihtoehto kuin korvike. Itse en ole saanut mitään tietoa imetyksestä neuvolassa vaan etsin netistä kaiken informaation.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää.

T. Th lastenneuvolasta

Vierailija
2/3 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joku voisi syyllistyä tai ahdistua siitä. Tää on tosi kurjaa että tietoa ei voida jakaa sen takia ettei joku joka ei jaksanut yrittää, syyllisty.
(Itse kamppailen parasta aikaa 10pv ikäisen vauvan kanssa painonnousun ja maidon riittävyyden kanssa, onneksi olen saanut neuvoja muualta, niin jaksan yrittää...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 12:40"]Koska joku voisi syyllistyä tai ahdistua siitä. Tää on tosi kurjaa että tietoa ei voida jakaa sen takia ettei joku joka ei jaksanut yrittää, syyllisty.
(Itse kamppailen parasta aikaa 10pv ikäisen vauvan kanssa painonnousun ja maidon riittävyyden kanssa, onneksi olen saanut neuvoja muualta, niin jaksan yrittää...)
[/quote]

Aina ei ole kyse siitä ettei jaksanut yrittää vaan siitä että vihaa itseään muutenkin kun ei onnistu ja joku syyllistää. Näin minulla. Kävin ihan imetystukiryhmissä ja imetykseen perehtyneen kätilön juttusilla mutta ei onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi