Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylläksen gondolihissi!

Vierailija
25.02.2015 |

Yritin tässä selvitellä, mutta oon ehkä hiukan tyhmä, kun mulle ei selvinnyt kummalla puolella tuo hissi on. Onko se siis Ylläsjärven puolella? Olemme itse menossa Äkäslompoloon, mutta olisi hienoa kokeilla tuota gondolihissiä, kun itse en kuitenkaan aio lasketella. Hienot maisemat kuitenkin kiinnostaa ja voisihan siellä huipulla vaikka juoda kahvit. Mitä tuo maksaa? Voiko sillä yleensä mennä ilman lasketteluaikomuksia? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven puolella on

Vierailija
2/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomihissi. Tsih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi taas ensin yrittää itse Googletella. Sieltä löydät Ylläksen sivut ilman suurempaa vaivaa ja sivuilta taas vastaukset kysymyksiisi. Noh kuitenkin, saa mennä hissiin vaikkei aijo lasketella ja hinta riippuu ihan siitä minkä lipun aijot ottaa. Esim kertalippu 6e, 1h jotain reilu 20e, 3h reilu 30e ja päivälippu noin 40e. Kahvit ja muut tarjottavat normaaleissa laskettelukeskusten hinnoissa eli hintavia. Ja tosiaan tuo hissi on Ylläsjärven puolella.

Vierailija
4/4 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelet sieltä Äkäslompolon puolelta ylös tunturiin... vetäset kahvin ja pullat siellä kahvilassa ja kävelet takaisin alas! Samat maisemat näät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme