Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko naamasta päätellä ihmisen luonteen?

Vierailija
28.11.2021 |

Minä ainakin yhdistän tietyn tyylisen naamat huijareihin.

Myös joistakin näkee taipumukset mt-ongelmiin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreiän tiukkuudesta voi ainakin, naamasta en tiedä

Vierailija
2/13 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. Minua pidetään ylimielisenä ja ylpeänä naaman perusteella. Olen ujo ja lempeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Suupieleni ovat aina alaspäin ja sellainen olen luonteeltanikin; harvoin mitenkään ihanan "pirtsakka".

Vierailija
4/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni näköiset miellän kehitysvammaiwiksi aspeiksi. Tietty hiustyyli ja silmålasit päähän, sitten hieman sellaiset väsyneet silmät.

Vierailija
5/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sellaiset "viirusilmät", jotka tarkkailee ja on koko ajan ikään kuin vaanivat, on aika varmasti luonnevikainen. Normaalit ihmiset eivät ole jatkuvassa hyökkäysmoodissa.

Vierailija
6/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen ainakin todennut pitävän paikkansa, että luonnostaan turpeat huulet miehellä viittaavat yleensä hedonistiseen luonteeseen. Kaikkea pitää saada överisti, erityisesti ruokaa, alkoholia ja seksiä.

Vierailija
7/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohymy kertoo epäluotettavuudesta.

Jos kulmat ei hymyile mukana sinua yritetään huijata.

Empatian on tunnettu suurentavan aivoalueita korvien takana. Eli ne joilla ei ole pullistumaa korvien takana ovat enemmän tai vähemmän itsekeskeisiä.

Vierailija
8/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isonenäisistä mitään luuloja?

Vierailija
9/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumaisista luonteista kehittyy ajanmittaan vittumaisen oloisia ja näköisiä. Ajatusmaailma peilautuu luonteeseen. Samoin perversiot ja mielen sairaudet näkyvät ulospäin, kaikki vain eivät osaa tulkita näitä usein melko hienovaraisiakin vivahteita,

Vierailija
10/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta näkee kuka lapsi on ilkeä. Ilkeillä kakaroilla on tietynlainen suu.

Vierailija
11/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen monenkin mielestä kiukkuisen, vihaisen näköinen. Silti lupsakas leppoinen huumorintajuinen savolainen vääräleuka.

Vierailija
12/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittumaisista luonteista kehittyy ajanmittaan vittumaisen oloisia ja näköisiä. Ajatusmaailma peilautuu luonteeseen. Samoin perversiot ja mielen sairaudet näkyvät ulospäin, kaikki vain eivät osaa tulkita näitä usein melko hienovaraisiakin vivahteita,

Tämä on kyllä totta. Vittumaisen näköinen ihminen on juuri sitä miltä näyttää, ja perverssit tunnistaa myös heti naamasta. Samoin ystävälliset ihmiset. Se on jännä.

Vierailija
13/13 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen ainakin todennut pitävän paikkansa, että luonnostaan turpeat huulet miehellä viittaavat yleensä hedonistiseen luonteeseen. Kaikkea pitää saada överisti, erityisesti ruokaa, alkoholia ja seksiä.

"Rambo"....😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä