Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella vatsakipua..ikää 10v

Vierailija
25.02.2015 |

Toista päivää navan kohdalla kipua. Lepoasento paras. Ei oo oksentanut..mikö on? Ei kai ne menkat vsan ala?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös menkkakivut ole noin nyrkin verran napaa alempana? Oisko ilmavaivoja, ummetusta, liian kireät housut (istuessa vyö/nappi/resori painaa ikävästi)? Entäs ruokavalio...? Vaikka aiemmin olisi voinut syödä kaikkea, on vatsa saattanut alkaa oireilemaan vaikka ruisleivästä, herneistä, maidosta, jne. Entäs umpisuoli, muistaakseni sen aiheuttama kipu on vähän oikealla reunalla ja terävä, helposti paikannettava. Umpisuoleen ei taida asennolla kyllä olla vaikutusta?

Vierailija
2/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umppari? Mahatauti tulossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus?

Vierailija
4/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee menkkakramppeja lepoasennossakin. Voiko olla lievää vatsatautia? Syönyt jotain allergisoivaa?

Vierailija
5/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan navanympärillä se kipu. Kakka tulee. Ruoka ei maistu:/

Vierailija
6/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpparikipu oli järkyttävä pistävä äkkinäinen kipu navasta alas oikealle. Muistan sen vieläkin, vuosi oli 1978, mä 5vee. Se on sellaista sairaalatasoista kipua.

Vierailija
7/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tehdään kun ruoka ei maistu?

Vierailija
8/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:11"]Umpparikipu oli järkyttävä pistävä äkkinäinen kipu navasta alas oikealle. Muistan sen vieläkin, vuosi oli 1978, mä 5vee. Se on sellaista sairaalatasoista kipua.
[/quote]

Ei välttämättä ole heti kova kipu. Eihän nykyisin edes heti operoidakaan, menee joillskin antibiootillakin ohitse

Vierailija
9/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä