Samsung Galaxy S6
Eli minulla on vanha Lumia 800 ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen. Miehelläni on ollut Samsungin Galaxy jo vuosia. Nyt tuo minun vanha Lumia on ruvennut kiukuttelemaan. Akku ei aina kestä edes päivää ja sovellukset jumitellee ym.
Mieheni vannoo että kohta on tulossa uusi Galaxy joka on täysin ylivoimanen. Kannattaako tätä Galaxy S6 puhelinta odottaa? En tiedä itse näistä älypuhelimista niin pajon mutta tiedän että uudet mallit ovat useimmiten pirun ylihintaisia!
Kommentit (9)
Aika kauan saat odottaa kun galaxy 5 vasta tuli joku aika sitten ja senkin hinta on hyvin suolainen...
No, se julkaistaan ens sunnuntaina, joten odotus ei ole pitkä. Minä ainakin odotan, vaikka kännykuume on jo korkea. Katson sitten ens viikolla, että ostanko S6:n vai päädynkö johonkin muuhun puhelimeen. Tosin jos päädyn tuohon S6:n niin sitähän joutuu hetken odottelemaan, tulee Suomessa myyntiin varmaan aikaisintaan huhtikuussa.
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:32"]
Aika kauan saat odottaa kun galaxy 5 vasta tuli joku aika sitten ja senkin hinta on hyvin suolainen...
[/quote]
S5 tuli liki vuosi sitten (julkaistiin 3/2014). Uusi galaxy S6 julkaistaan ensi sunnuntaina 1.3.
No ihan pienellä mietinnällä.. Jos et puhelimista edes tiedä tuon enempää, niin en usko että sulla on käyttöä ihan tuollaiselle puhelimelle. Vähän luulen että sulle menee vanhempikin malli oikein hyvin.
Ylivoimainen mihin käyttöön. Mitä järkevää voi tehdä jollain puhelimella?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 11:47"]Ylivoimainen mihin käyttöön. Mitä järkevää voi tehdä jollain puhelimella?
[/quote]
Ainakin muutaman tuhat hyvin hyödyllistä asiaa. Esimerkiksi navigointi, nettiselaus, kuvaaminen, äänittäminen, pelit, kommunikointi, radio, musiikkisoitin, elokuvasoitin, ja vaikka mitä muuta.
Alustavat hinta-arviot:
Huhujen mukaan kaarevan Galaxy S6 Edge:n 128 gigatavun lippulaivamallin ovh on 1049€ ja 64 gigatavun mallin ovh on 949€.
Galaxy S6 perusmallin euroalueen ovh hinnoittelu: 749€ (32Gt), 849€ (64Gt) ja 949€ (128Gt)
Tyyristä on, näin alkuun ainakin. Puolen vuoden kuluttua tilanne on tietenkin toinen.
Se on ihan sama ostaako S5 vai S6 puhelimen, kumpikin on vaativaankin käyttöön kelvollinen vehje. Itselläni on S5 eikä ole tullut vielä vastaan yhtäkään tilannetta, jossa luuri olisi tökkinyt/jumittanut tai toiminut edes hitaasti.
Kannattaa ehdottomasti.