Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole tavotteita elämässä

Vierailija
28.11.2021 |

Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvässä työssä oleva vähän vajaa 30v nainen. Kuitenkin poikkean monista samanlaisista siinä mielessä, että minulla ei oikeastaan ole mitään tavotteita elämässä. Ei ole mitään sellaista mistä varsinaisesti haaveilisin. Minulla ei ole energiaa tai mielenkiintoa kehittyä alani huipuksi vaikka minulla ehkä siihen rahkeita olisikin. Perheen perustaminen tai edes kumppanin löytäminen ei myöskään kiinnosta. Olen matkaillut paljon ja ei siitä reissaamisestakaan saa enää samanlaisia kiksejä kuin vielä 10 vuotta sitten. Mistä löytää tavoitteita elämään? Onko niitä edes "pakko" olla?

Olenko siis poikkeuksellinen? Onko teillä muilla varsinaisia, kirkkaita tavotteita elämässä? Jos on, niin minkälaisia?:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse aina tietää tarkalleen mitä haluaa, tavoitteet saa olla "pieniä", käyn töissä, syön terveellisemmin ensi vuonna yms...

Vierailija
2/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekaisepa lapsi, niin sinullakin on jokin päämäärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tavoitteet, niitä kohti ponnistelu ja niiden saavuttaminen pitää mielen virkeänä.

Vierailija
4/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tavoite, ei tavote. Luulisi korkeakoulutetun tietävän....

Vierailija
5/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks vela valittaa miten elämästä puuttuu merkitys:DDD Niin, itse olen tietoisesti tehnyt elämästäsi merkityksettömän! Lopulta vanhenet ja kuolet yksin.

Vierailija
6/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vain kolmenkympin kriisi. Vaikka tavoitteita ei nyt ole, uusia voi vielä tulla. Nyt kannattaa keskittyä nauttimaan olosta, kun kaikki on hyvin.

Vierailija
7/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteet muuttuu elämän aikana monen monta kertaa. En ehkä tiedä paljoa, mutta tuon minäkin tiedän;)

M39

Vierailija
8/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan harrastanut tarpeeksi seksiä viime aikoina? Se on tärkeää tuossa iässä

Vierailija
9/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baariin, löydä sieltä joku mies ja tule raskaaksi. Kyllä se elämä siitä lähtee käyntiin

Vierailija
10/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi vaan mielessä? Huoh. Siinä taitaakin olla sulle tarpeeksi tavoitteita elämässä.

Vierailija
11/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja näitä kommentteja taas kerran

Vierailija
12/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella yksinkertainen ihminen jos pelkästä seksistä saa tarpeeksi sisältöä elämään

Vierailija
13/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin tavoite jonka eteen on ponnistellut, onkin osoittautunut hukkaan heitetyksi energiaksi, eipä ollutkaan tavoittelemisen arvoista, ainakaan niin suuren vaivan arvoista.

Vierailija
14/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin eräästä tutkinnosta ja sain sen suoritettua läpi vaikka opintojen aikana selvisi ettei ala vastannutkaan mielikuviani tai haaveitani. Kuitenkin opintojen aikana erään tapahtuman kautta löysin oman intohimoni. Kannattaakin tehdä mielenkiintoisia asioita vaikka et olisikaan varma, että onko juuri tämä asia se sinun "juttusi". Sitä kautta voit nimittäin löytää jotain paljon mielenkiintoisempaakin. Elämä on mutkikas matka jota ei kannata pelätä.

Vierailija
15/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan harrastanut seksiä

-eri m31

Vierailija
16/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia kunnianhimoisia tavoitteita mutta en enää tee työtä niiden eteen. Järki haluaisi mutta keho ei suostu.

Vierailija
17/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna alkaisin miettimään "syntyjä syviä". Suosittelen lainaamaan kirjastosta Vihkimys - kirjan ( Elisabeth Haich ). Se on viihdyttävää lukemista. Olen ihan vakavissani. Kivoja lukuhetkiä!

Vierailija
18/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajatus että jokaisella pitäisi olla valtavasti tavoitteita on sellaista amerikkalaista hollywood-satuilua. Ihan hyvin voi muuttaa erakoksi mökille ja olla hyvä ihminen. Oma osuus tästä maailman tuhoamisesta jää ainakin pienemmäksi.

Vierailija
19/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et etsi miestä?

Vierailija
20/22 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupean joogapapiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan