Olin ihastunut mieheen, mutta päädyimme olemaan pelkkiä ystäviä. Miksi hän kuitenkin on sitä vastaan, että löytäisin miehen itselleni?
Olin (ja ehkä olen vieläkin...) ihastunut mieheen, mutta mies ei halua seurustella tällä hetkellä kenenkään kanssa. Koska mies kuitenkin pitää minusta, päädyimme olemaan ystäviä ja olen siitä todella iloinen. Minulle ei ole tärkeintä saada miestä omakseni, vaan ystävät ovat myös tervetulleita elämääni, sillä niitä minulla ei ennestään juuri ole.
Mies siis ei halua seurustella kanssani, mutta olen huomannut, ettei hän halua minun olevan myöskään muiden kanssa. En siis ihan ymmärrä, että jos mies pitää minua ystävänään, miksi hän ei kuitenkaan halua muiden miesten lähestyvän minua ja vaikuttaa mustasukkaiselta ajatuksesta, että olisin jonkun toisen kanssa?
Kommentit (30)
Jos vilpittömästi haluat että mies on pelkkä ystävä, mitä merkitystä sillä on mitä hän tapailemistasi miehistä ajattelee. Etsit vahvistusta tunteillesi jotka eivät saaneet vastakaikua, nyt etsit merkkejä että mies sittenkin haluaisi sinut. Itsepetosta parhaimmillaan, tosiasiassa mies ei halua sinua mutta häntä imartelee että pysyt hänen hovinaan lähettyvillä. Kun hän tapaa mielenkiintoisen naisen, saat nähdä ettei hänestä kuulu sen jälkeen yhtään mitään. En tällaista kutsuisi ystävyydeksi, ystävyydeltä on varaa odottaa enemmän. Tuo on tuollainen aavistuksen myrkyllinen väliaikainen suhde, jossa mies saa rusinat pullasta kunnes löytää parempaa, ja sinä saat väärää jännitystä elämääsi kun mies on sinusta mukamas mustasukkainen vaikka ei halunnut sinua ja on tehnyt asian selväksi. Lisäkysymys, miten aitona pidät omaa ystävyyttäsi kun kumminkin haluat miehestä enemmän.
Juu, ei tule toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
Keksikää jotain muuta, jookos.
Vaikka sinua ei vastakkainen sukupuoli kiinnosta, ei se tarkoita etteikö muita kiinnostaisi. Voisit myös pyhittää pienen hetken sen miettimiseen, miksi näinkin tavallinen keskustelunaihe herättää sinussa niin suuria antipatioita.
ap
Kokenut saman kirjoitti:
Jos vilpittömästi haluat että mies on pelkkä ystävä, mitä merkitystä sillä on mitä hän tapailemistasi miehistä ajattelee. Etsit vahvistusta tunteillesi jotka eivät saaneet vastakaikua, nyt etsit merkkejä että mies sittenkin haluaisi sinut. Itsepetosta parhaimmillaan, tosiasiassa mies ei halua sinua mutta häntä imartelee että pysyt hänen hovinaan lähettyvillä. Kun hän tapaa mielenkiintoisen naisen, saat nähdä ettei hänestä kuulu sen jälkeen yhtään mitään. En tällaista kutsuisi ystävyydeksi, ystävyydeltä on varaa odottaa enemmän. Tuo on tuollainen aavistuksen myrkyllinen väliaikainen suhde, jossa mies saa rusinat pullasta kunnes löytää parempaa, ja sinä saat väärää jännitystä elämääsi kun mies on sinusta mukamas mustasukkainen vaikka ei halunnut sinua ja on tehnyt asian selväksi. Lisäkysymys, miten aitona pidät omaa ystävyyttäsi kun kumminkin haluat miehestä enemmän.
Juu, ei tule toimimaan.
Näinhän se voi hyvin olla. Minä olen vain iloinen hänen puolestaan, jos hän löytää jonkun, jonka kanssa haluaa seurustella. Jos ei enää siinä vaiheessa halua pitää yhteyttä, niin en minä siitä itseeni ota. Ainakin nyt kun olemme molemmat sinkkuja, voimme mielestäni olla tekemisissä. Eihän sitä tiedä, vaikka itse löytäessäni jonkun miehen, en enää itse halua pitää yhteyttä tähän mieheen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
Vaikka sinua ei vastakkainen sukupuoli kiinnosta, ei se tarkoita etteikö muita kiinnostaisi. Voisit myös pyhittää pienen hetken sen miettimiseen, miksi näinkin tavallinen keskustelunaihe herättää sinussa niin suuria antipatioita.
ap
Johtunee siitä että silmäilemällä palstaa tuntuu siltä, ettei elämäänne mahdu muuta kuin paskanjauhaminen miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
ap
Johtunee siitä että silmäilemällä palstaa tuntuu siltä, ettei elämäänne mahdu muuta kuin paskanjauhaminen miehistä.
Hmm. Miksi se kiukuttaa sinua, jos meitä kiinnostaisikin pelkästään miehet eikä mikään muu? Jos jotakuta kiinnostaisi vaikkapa vain hevoset, niin kiukuttaisiko sekin sinua? Miksi/miksi ei?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
ap
Hmm. Miksi se kiukuttaa sinua, jos meitä kiinnostaisikin pelkästään miehet eikä mikään muu? Jos jotakuta kiinnostaisi vaikkapa vain hevoset, niin kiukuttaisiko sekin sinua? Miksi/miksi ei?
ap
Keskitytte haukkumaan miehiä. Harvoin tulee mitään positiivista sanottavaa kellään.
Miksi? Jättäisitte miehet rauhaan kun ei kerran kellän ole ikinä mitään positiivista kokemusta niistä paskoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
ap
ap
Keskitytte haukkumaan miehiä. Harvoin tulee mitään positiivista sanottavaa kellään.
Miksi? Jättäisitte miehet rauhaan kun ei kerran kellän ole ikinä mitään positiivista kokemusta niistä paskoista
Rehellistä porukkaa, kukaan ei yrittänyt väittää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
ap
ap
Palstahomo kiukuttelee, kun kaikki sen miehet on viety 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sitä, mies tätä
ap
ap
Palstahomo kiukuttelee, kun kaikki sen miehet on viety 😭
Palstanarttu menee henkilökohtaisuuksiin kun ei saa aikaiseksi muutakaan kommenttia.
Tuli muuten mieleeni, että mitä jos olisinkin miehen mielestä ruma/muuten vastenmielinen, niin olisiko hän silloinkin mustasukkainen muista miehistä? Eikö siinä tapauksessa päinvastoin jopa toivoisi, että löytäisin jonkun toisen?
ap