Kotialkkikset hoi! Missä paras piilopullon paikka?
Puoliso on raivoraitis. Minä en. Kuitenkin voisin iltaisin ottaa kulauksen keppanaa, mutta missä sitä voi säilyttää? Roskien vienti kolme kertaa illassa aiheuttaa epäilyksiä. Vinkkejä! Pls!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Tyhjien tölkköen joukkoon, ja sitten toinen hyvä konsti on ostaa 0% oluita ja käydä aina salaa täyttämässä se A-oluella. Siinä saa tissutella koko illan tv:tä katsellen muka nolla olutta juoden.
Tää on hyvä ja jos vaimo ei juo olutta niin eipä se osais sanoa mitä siinä tölkissä on vaikka haluais joskus maistaakin.
Mulla on ontto puujalka ja siinä luukku. Kätevää kun pullo aina mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjien tölkköen joukkoon, ja sitten toinen hyvä konsti on ostaa 0% oluita ja käydä aina salaa täyttämässä se A-oluella. Siinä saa tissutella koko illan tv:tä katsellen muka nolla olutta juoden.
Tissutella tv:tä katsellen? ei hele...
Jotenkin ymmärrän sosiaalisissa tilanteissa juomisen, mutta tuota en sitten niin millään. Mitä sitten kun alkaa olla hyvä nousuhumala, yritättekö vaan olla coolina ja hiljaa?
Laita vaikka maitotölkkiin, jos puoliso ei sitä juo. Vedät kulaukset suoraan tölkistä.
Mulla saappaassa, astiakaapissa, paikoissa joissa tiedän ettei äijä käy. Juon vain kirkasta niin pullot pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ontto puujalka ja siinä luukku. Kätevää kun pullo aina mukana.
Ihan hulvatonta💗😂
Vierailija kirjoitti:
Vessanpöntön vesisäiliö, vessassa ravaaminen voi herättää ihmettelyä, mutta sekin kuittautuu kun sanot, että maha on sekasin.
Ja pianhan se onkin, täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ymmärrän sosiaalisissa tilanteissa juomisen, mutta tuota en sitten niin millään. Mitä sitten kun alkaa olla hyvä nousuhumala, yritättekö vaan olla coolina ja hiljaa?
Mä olen humalassakin coolina ja hiljaa. Ei kaikista tule humalassa mitään hölöttäjää.
Kuistilla viieässä pullo viiniä. Samaisen kuistin ”romukaapissa” kossua, puolikas kätevä muovipullo. (Ko. kaapin ovi on tietty aina huolettomasti vähän raollaan, nopeus on valttia tässä).Käyn hakemassa lasin viiniä, joka terästetään kossulla taikka otetaan vaan pullosta suoraan piiskaryyppy. Haluan korostaa, että kossu tosiaan kannattaa nauttia noista kätevistä puolikkaista lattapulloista. Kaatamiset sujuu nopeasti ja sujuvasti.
Ostat jotain tällaisia, joista voit laskea lasillista. Ja ei tule tyhjiä pulloja, vaan voit laittaa tyhjät paketit roskiin.
https://www.alko.fi/tuotteet/407428/Two-Oceans-Merlot-Shiraz-2020-viini…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle tule enää nousuhumalaa, vain sellainen olo, että lakkaa stressaamasta työt ja parisuhde ja korona ja muut huolet, ja pystyn nukahtamaan. Tosin sitten 3-5 välillä aamuyöllä pyörin unettomana.
Voin kertoa sinulle, että kukaan, joka oikeasti joutuu turvautumaan piilopulloon, ei enää juo siksi, että se on kivaa ja se on sitä mitä haluaa tehdä. Ei ole kivaa, se on riippuvuutta. Eikä riippuvuus lähde sillä, että sinä kehotat lopettamaan juomisen tai olemaan ostamatta kotiin alkoholia. Sinua koulutetummatkaan ihmiset eivät pysty tarjoamaan siihen toimivaa hoitoa.
;[/quote]
Olen joskus nähnyt, kun alan mies valmistautui junamatkaan kaatamalla lantrinkejaan juotavan jogurtin pulloon. Siitä ei näy läpi, mahtaa olla kätevää.[/quote]
Minä näin junassa vanhahkon pariskunnan, jolla oli juotavaa termospullossa. Joivat pari kupillista ja muuttuivat hyvin puheliaiksi😉
Turha niitä on piilotella. Kyllä minäkin aina tiesin missä äitin "piilopullot" oli... Kyllä teidän läheiset jo teidän kätköt on löytäneet.
Tossa se on olohuoneen pöydällä. Ollut jo monta kuukautta, vaihdan vaan pullon uuteen kun loppuu ja muija ei huomaa mitään. Katos on muuttunut osaksi kalustetta.
Onttoon kävelykeppiin mahtuu n. puoli litraa kossua.
Hankin kohta alumiiniset kyynärsauvat. Litra mahtuu niihin.
Tuossa kestokasteluruukussa on muovikasvi ja välipohja. Käyn siitä kastelutratin kautta välillä imasemassa pillillä.
Siirtyisin viinaan ja jemmaisin sitä vessassa käsidesi ja suuvesipulloon. Tuotteiden pitää olla tietysti sellaisia, joita mies ei käytä. Keittiössäkin onnistuisi helposti. Käytä aina juoma-astiana jotain lempimukia, jolloin ei sisältö niin näy. Kodinhoitohuoneeseen koristeellinen itsetehty ”pyykkietikka”.
Ientulehdus on krooninen vamma.
Apteekista saa vaaleanpunaista nestettä tulehduksen hoitoon purskuteltavaksi vaaleanpunaisesta pullossa.
Vaihdoin nesteen 60% kossuksi ja purskuttelen monta kertaa illassa.
Nyt korona aikaan käy hinkkaamassa käsidesiä käsiin riittävän usein niin koko kämppä haisee niin pirtulle että on ihan sama mitä juot ja kukaan ei huomaa mitään. Ei edes työpaikalla, vaikka on piilopullo ollut pitkään käytössä.