Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta viikko ja pyydettiin ulos - onko huono idea?

Vierailija
28.11.2021 |

Erosin (tai minut jätettiin) viikko sitten. Olen todella rikki. Nyt olen saanut muutaman treffikutsun - ei Tinderissä tai vastaavassa koska olen kokenut etten ole valmis. Joku kysyi kadulla ja se oli niin outoa että kieltäydyin (nätisti tietenkin) asiaa pidemmälle ajattelematta.

Mutta nyt mies joka on kaverin kaveri kysyi ja mietin, onko ihan vastuutonta mennä. Tyyppi on kiva, mutta en osaa edes kuvitella mitään tai ketään muuta kuin entiseni nyt. Teenkö vain ilkeästi jos menen vaikka tiedän henkisen tilani?

Edellinen oli todella hajottava suhde hyvän ihmisen kanssa. Siksi kostomentaliteetistakaan ei ole mitään apua. Oon vaan tosi surullinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoa nyt muutama kuukausi ensin.

Vierailija
2/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Hoida ensin itsesi kuntoon ennen kuin mietit uutta suhdetta. Sano miehelle, että on liian aikaista kokeilla mitään. Mies ei pääse "oikeuksiinsa" kun ajattelet vain exääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian aikaista.

Vierailija
4/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että kysy uudelleen ensi vuonna

Vierailija
5/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Hoida ensin itsesi kuntoon ennen kuin mietit uutta suhdetta. Sano miehelle, että on liian aikaista kokeilla mitään. Mies ei pääse "oikeuksiinsa" kun ajattelet vain exääsi.

Näinhän se varmaan on. Äh - olisi ollut kiva ajatus olla kuin ei mitään ja mennä deiteille mutta se ei tosiaan taida olla reilua.

Kiitos kun vastasitte!

Ap

Vierailija
6/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tähän ole yhtä oikeaa vastausta. - Jos kyse on kaverista, niin kai sinä hänen kanssa saatat uskaltaa lähteä viettämään aikaa. Ei se, että eroaa tarkoita, että pitäisi samalla erota vanhoista kavereistakin.  Mutta toivoa sopii, että kaverisi ymmärtää tilanteesi, eikä nyt yks-kaks pyri parisuhteeseen kanssasi, joka saattaisi olla vähän lyhytnäköistä.

Tai ainakin itselleni sen jälkeen on käynyt selväksi, että joku naispuolinen kaverini tai ystäväni  on mitä on e. on kaverini tai ystäväni niin  en heidän eronsa johdota osaa tai halua ajatella parisuhteen muodostamista eronneen kanssa. - Haluan jatkaa kaverina ja tai ystävänä kuten ennen eroakin, joko toisen tai jos olen tiennyt molemmat, niin mahd. molempien kanssa. - En valita jomman kumman puolelle asettumista.  

En ajattele tällaista mahdollisutta silloin kun ovat parisuhteessa tahollaan, enkä ainakaan välittömästi sen jälkeen kun ovat mahd. eronneet. 

Ymmärrän, että kun erosta on aikaa niin ex- kumppani saattaa päätyä parisuhteeseen, sellaisen  kumppanin kanssa, jonka mahd. molemmat enemmän ja vähemmän hyvin tunsivat tai tiesivät silloin kun eroa ei ollut vielä tapahtunut. - Mutta haastavampi tällainen parisuhde saattaa olla, kun ex (eronneista toinen) -saattaa kokea uuden parisuhteen hyvinkin loukkaavana.  Ikäänkuin hänellä olisi, jokin oikeus puuttua muutenkaan toisen valintoihin ja päätöksiin sen jälkeen yhteinen taival on jo ohi.    

Sinkkumies

Vierailija
7/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä ajatellen ei ole ok lähteä vaikka erosta seuraavana päivänä. Muita ei nyt kannata ajatella kuin itseään. Ei ainakaan missään tapauksessa exää.

Vierailija
8/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se varmaan on. Äh - olisi ollut kiva ajatus olla kuin ei mitään ja mennä deiteille mutta se ei tosiaan taida olla reilua.

Kiitos kun vastasitte!

Ap

Olen samaa mielytä, jos kaverimies pyytää sinua deiteille kanssasi; koska jotenkin tällainen tominta on vähän mautonta, jos hän tietää, että olet juuti eronnut e. mahd. hyvinkin tilanteessa, jolloin et itsekään oikein näe tai tunne kunnolla. 

Kuten sanotaan yleensä kannattaisi ensin pölyn antaa hieman laskeutua, ennen kuin ryhtyy uuteen parisuhteeseen. Muuten on ilmenen riski, että joutuu itse hyväksikäytetyksi tai uudesta kumppanista tulee vain laastari. Mutta vaikea se on sanoa jokin aika, milloin olisi lupa ja oikeus kohdata hänet, jonka kanssa saattaisi muodostaa mahd. uuden parisuhteen. 

Sinkkumies

Vierailija
9/9 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun vastasitte!

Ap

Voihan se olla ihan kivaa ja saada sut ajattelemaan muuta hetkeksi. Muista vaan tehdä miehelle selväksi, että olet juuri eronnut etkä halua mitään sellaista, mutta miksi ei mennä kavereina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän