Mitä pitäisi tehdä
Olen ollut naimisissa 3.vuotta ja useasti ollaan miehen kanssa seksiä harrastettu, mutta orgasmia en ole kertaakaan saanut. Onko vika minussa vai miehessä? N29
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 23:53"]Saatko orgasmin masturboimalla? Jos saat, niin millä tavalla? Minulla kesti aikanaan myös melko kauan, ennen kuin opin saamaan orgasmin seksin aikana. Siihen auttoi oman kehon tuntemus ja se, että opin liikuttamaan lantiotani ja puristelemaan lihaksia niin, että juuri oikeat kohdat saivat stimulointia. Edelleen minun on helpointa saada lähetyssaarnaajassa niin, että mies painautuu hyvin lähelle minua. Sitten tuen jalkani patjaa vasten ja nostan lantiota ylöspäin miehen liikkumisen tahdissa. Tässä asennossa g-piste ja klitoris jäävät ikään kuin puristuksiin miehen peniksen ja häpyluun väliin ja orgasmi on taattu. En voi sanoa, että tämä toimisi välttämättä teillä, mutta kokeile! Ei "vikaa" ole välttämättä kummassakaan -ehkä ette vielä vain ole löytäneet niitä sinulle toimivia tapoja saada orgasmi:)
[/quote] Kiitos neuvosta! Voisikohan sitä harjoitella myös dildolla?
Saatko orgasmin masturboimalla? Jos saat, niin millä tavalla? Minulla kesti aikanaan myös melko kauan, ennen kuin opin saamaan orgasmin seksin aikana. Siihen auttoi oman kehon tuntemus ja se, että opin liikuttamaan lantiotani ja puristelemaan lihaksia niin, että juuri oikeat kohdat saivat stimulointia. Edelleen minun on helpointa saada lähetyssaarnaajassa niin, että mies painautuu hyvin lähelle minua. Sitten tuen jalkani patjaa vasten ja nostan lantiota ylöspäin miehen liikkumisen tahdissa. Tässä asennossa g-piste ja klitoris jäävät ikään kuin puristuksiin miehen peniksen ja häpyluun väliin ja orgasmi on taattu. En voi sanoa, että tämä toimisi välttämättä teillä, mutta kokeile! Ei "vikaa" ole välttämättä kummassakaan -ehkä ette vielä vain ole löytäneet niitä sinulle toimivia tapoja saada orgasmi:)