Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tienata rahaa köyhänä opiskelijana?

Vierailija
24.02.2015 |

Töitä ei opiskelun lisäksi ehdi tehdä. Huoraamaankaan en viitsi alkaa, joten mietin todella, että mitä pientä voisi tehdä, jotta saisi kuussa edes vähän lisää käyttörahaa. Esim. edes satasen. Myyn jo tavaroitani ja vaatteitani netissä ja siitä tulee aina välillä lisätuloja. Olen miettinyt likaisten pikkuhousujen myymistä, mutta toisaalta jos nämä ostajat maksavat tililleni, niin he saavat siinä samalla nimeni helposti selville. Argh... Ahdistaa tämä köyhyys :( Lapsenhoitajaksi minua tuskin kukaan palkkaa nollakokemuksella ja aikataulujeni vuoksi minun on vaikea päästä lyhyellä varoituksella mihinkään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa erillinen tili pikkuhousurahoille (ja toivo, ettei Kela saa sitä selville ja ala vaatimaan selvityksiä opintotuesta yms.)

Vierailija
2/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paypal tilille kalsarikaupasta saadut tulot. Siinä maksaja ei tiedä kiin sähköpostiosoitteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja. Satasta et varmasti saa kasaan, mutta jos ahkerasti keräät niin jotain kuitenkin. 

Kannattaisi kuitenkin ehkä miettiä, miten voit säästää nykyisistä menoistasi.

Vierailija
4/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia voi hoitaa ilman kokemusta. Siinähän sitä tulee.

Vierailija
5/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:35"]

Paypal tilille kalsarikaupasta saadut tulot. Siinä maksaja ei tiedä kiin sähköpostiosoitteesi.

[/quote]

Jostain netistä olen lukenut, että Paypal-tililleni maksettaessa saa selville myyjän sähköpostiosoitteen sekä nimen.

Vierailija
6/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on kumma jos et ehdi 1-2vuoroa viikossa töitä tekemään,esim keikkaa vuokrafirmassa. No tuommoista vätystä en töihin ottaisikaan...

Vierailija
7/27 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 22:50"]

No jo on kumma jos et ehdi 1-2vuoroa viikossa töitä tekemään,esim keikkaa vuokrafirmassa. No tuommoista vätystä en töihin ottaisikaan...

[/quote]

Ihan vaan tiedoksesi, että jotkut opiskelevat nopeaa tahtia ja tietyillä aloilla on paljon läksyjä, jotka vievät aika lailla kaiken vapaa-ajan. Lisäksi jaksaa aina ihmetyttää nämä töiden tuputtajat. Kun niitä töitä ei tuosta noin vaan ole kaikille!!! Joo, olisihan se kiva mennä töihin, jos vaan pääsisi töihin. Itse kun en pääse edes haastatteluihin.

Vierailija
8/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samoja asioita.

Vierailija
9/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi huoraus ois varmasti paras vaihtoehto, kunhan sun maine ei kiiri. Oot sit ikuisesti maksullinen nainen.

Vierailija
10/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu nettikilpailuihin päivittäin ja myy/ hyödynnä itse voitot. Eihän sillä miljoonia tee, mutta meidän perhettä on onni potkinut sen verran kivasti, että tänä vuonna on voitettu jo esim. läppäri, leffalippuja, kosmetiikkaa jne. Eli tavaraa noin 1400 eurolla jo alkuvuoden aikana.  :) Kisat siis löydän Facebookista ja Arvontahullut.fi-sivulta.

Vierailija
11/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pillutikkareita netissä, Vaix 15 egee tsippe.

Vierailija
12/27 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain kun vikat kirjotukset oli ohi niin henkilökohtaseks avustajaks! On ihan ok puuhaa välillä asiakkaat on tosi kivojakin että juttua riittää. Eikä tarvi mitään koulutusta ja tuntipalkkaki yli 10€

Vierailija
13/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin ehtii iltaisin ja viikonloppuisin tehdä töitä.

T. Opiskelija, puhelinmyyjä ja pitsakokki

Vierailija
14/27 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikeä arvomaailma ja aikakäsitys ap:lla.

Töihin ei ole aikaa mennä mutta alusvaatteiden lähettelyyn ja h*oraamiseen sitä aikaa olisi kuitenkin käyttää? Työtä se perän myyminenkin on muualla kuin mielikuvituksessa.

Onnea hei opintoihin ja elämän tielle.

Vierailija
15/27 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä ja helppo tapa tienata on laittaa vähällä käytöllä oleva läppäri tai pöytäkone louhimaan krypotovaluuttoja sillä aikaa kun niitä ei käytä. Itse olen testannut monia eri helppokäyttöisiä koneelle asennettavia alustoja ja ehdottomasti helppokäyttöisimmäksi ja luotettavimmaksi on osoittautunut Cudo Miner. Kannattaa ladata ja laittaa kone louhimaan. Mikään hurjan nopea tapa tämä ei ole mutta viikoissa ja kuukausissa alkaa kuitenkin kertyä ihan oikeasti rahaa. Rahat voi siirtää omaan Wallettiin eli lompakkoon, jossa ehdottomasti suositeltavin on suomalainen Coinmotion, josta sitten helposti siirtää rahat omalle pankkitilille.

Vierailija
16/27 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ySensellä ( https://www.ysense.com/?rb=101401816 ) itsellä ainakin hyviä kokemuksia. Kyselyillä saa helposti 20-40€ kuukaudessa ja mahdollisuus suurempiinkin määriin, jos aikaa ja kiinnostusta löytyy.

Rahojen nostaminen onnistuu helposti PayPal:n kautta. Rahat tulevat yleensä 2-3 päivän sisällä nostamisesta. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia tämän kanssa.

Kyselyt ovat kestoltaan 1 - 20 min ja kyselyistä maksetaan yleensä 0,20 - 2 € per kysely. 

Linkki ySensen rekisteröintiin:

https://www.ysense.com/?rb=101401816 

Vierailija
17/27 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joskus vuosia sitten Staffpointilla kaupan kassana töissä. On siis vuokratyöfirma, ja sieltä pystyi itse valitsemaan työvuorot. Siellä oli usein tarjolla myös muita ihan random työtehtäviä, kaikkea toimistohommista vaatekauppojen takahuoneiden vaatteiden lajitteluun sun muuhun, mikä oli ihan mukavaa vaihtelua. En osaa sanoa, onko firman hommat edelleen samanlasia, mutta itselleni se sopi silloin tosi hyvin elämäntilanteeseen. Voisitko ehkä jotain sellaisia katsoa?

Vierailija
18/27 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi rikas mies joka auttaa sinut alkuun.

Vierailija
19/27 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoikka ja komea nuori mies niin helposti tienaat seksillä rahaa 

Vierailija
20/27 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy kikua vanhemmille miehille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi