Miten tienata rahaa köyhänä opiskelijana?
Töitä ei opiskelun lisäksi ehdi tehdä. Huoraamaankaan en viitsi alkaa, joten mietin todella, että mitä pientä voisi tehdä, jotta saisi kuussa edes vähän lisää käyttörahaa. Esim. edes satasen. Myyn jo tavaroitani ja vaatteitani netissä ja siitä tulee aina välillä lisätuloja. Olen miettinyt likaisten pikkuhousujen myymistä, mutta toisaalta jos nämä ostajat maksavat tililleni, niin he saavat siinä samalla nimeni helposti selville. Argh... Ahdistaa tämä köyhyys :( Lapsenhoitajaksi minua tuskin kukaan palkkaa nollakokemuksella ja aikataulujeni vuoksi minun on vaikea päästä lyhyellä varoituksella mihinkään.
Kommentit (27)
Vastaan tällee kuus vuotta myöhässä, mutta ite just hain samaan hommaan kyn täytin kaheksantoista. Nyt vaan ootellaan et löytyy sopiva asiakas. Sillee kiva kuulla että ihan ok palkka ja toivottavasti ois kivoja asiakkaita.
On olemassa feedereitä, ihmisiä keille lihominen on jotenkin eroottista. Jos onnea on matkassa niin sulle maksetaan siitä että syöt. Miinuksena se että saatat lihoa ja ei ole mitenkään terveellistä.
Kysy tutuilta onko niillä jotain tuttuja joiden pitää tehdä kouluun joitain esitelmiä tai kouluhommia jotka ei kiinnosta jne. Esim. Oon tehny puoltuttujen hissa powerpointteja.
Viikonloppuisin töitä niinkuin muutkin
Mun opiskelijatuttu on poiminut marjoja ja myynyt. Lisäksi on myynyt tuttaville pyytämiään kaloja yms.
Jos et ole allerginen niin ota vaikka kissoja hoitoon. Kummityttö näin ansaitsee kuukaudessa 100-150 e. Helppohoitoisia ja kotona voi hoitaa.