Voihan huuliherpes
Voiko joku selittää, miksi huuliherpes ei ole oireillut vuosiin, mutta nyt on tullut lyhyen ajan sisään SAMAAN kohtaan huulessa.
Oletteko itsellänne huomanneet, minkälaisissa tilanteissa se alkaa?
Kommentit (9)
Joskus ei tuu pariin vuoteen, joskus tulee kuukauden välein. Mulle tuli aikana jolloin stressasin yhdestä asiasta, kerran tuli kun olin sairaalassa umppari leikkauksessa(ei hajuakaan miksi, joku lääke aine?) Joskus tulee kun huulet kuivaa tosi pahasti.
Itsellä tulee aina flunssan yhteydessä.
Minulla tulee nykyään aina samaan kohtaan. Uskoisin että se virus jää siihen kohtaan jotenkin säilöön.
Itsellä herpeksen aiheuttaa: kokis, pähkinät, stressi ja flunssa.
Mulla näyttäisi olevan nyt vähän vuotoa. Yleensä ei ole, koska hormonikierukka. Se voi olla taustalla.
Ap
Huono yleiskunto, d-vitamiinin vähyys ja loppusyksy.
No hei, voin lohduttaa että huuliherpes on vielä pieni vaiva. Mulla on silmäherpes molemmissa silmissä ja vaikka se ei näy niin se tuntuu kipuna.
Se masentaa sillä estohoito ei nyt edes pitänyt sitä poissa. :(
Pelkään että joudun käyttämään estohoitoa aina.
Yrittäkää kaikin tavoin että se ei tarttuisi silmään.
Vierailija kirjoitti:
No hei, voin lohduttaa että huuliherpes on vielä pieni vaiva. Mulla on silmäherpes molemmissa silmissä ja vaikka se ei näy niin se tuntuu kipuna.
Se masentaa sillä estohoito ei nyt edes pitänyt sitä poissa. :(
Pelkään että joudun käyttämään estohoitoa aina.Yrittäkää kaikin tavoin että se ei tarttuisi silmään.
Kääk! Eli omista käsistä tarttui silmään?
Stressi laukaisee herpeksen. Oli vuosia pois,mutta nyt on useasti vuodessa. Nytkin on huulessa