Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Teille joilla raskaus puolenvälin paikkeilla..

12.09.2006 |

Pohjustukseksi että tää on sit vähän ällöttävää.. Mut asiaan,elikkäs olen nyt vkolla 19 ja mulla on viime viikkoina alkanut sellanen vahva limavuoto. Sellasta keltasta vahvaa limaa tulee koko ajan niin että vessassa käynnin yhteydessä ei yksi pyyhintä kerta riitä että tulee kuiva olo. Pikkuhousunsuojia joutuu käyttämään koko ajan ja vaihtamaan usein.

Koko ajan sellainen kosteus alakerrassa niinkuin olis superkiihottuneessa mielentilassa jatkuvasti... Esikoisesta ei tämmöstä vuotoa ollut, joten aika ihmeissäni olen. Onko kellään muulla vastaavaa vaivaa?

Onko ihan normaalia?

Kiitän vastauksista etukäteen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä kuitenkaan " normaalia" vaan voi olla myös kyse tulehduksesta, varsinkin jos yhtään " haiskahtaa" :o) joten soitappa neuvolaan ja kysäise asiasta, koskapa tulehdukset on hyvä hoitaa heti pois. Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä uskois tulehdukseksi. Sillä kyllähän raskauteen saattaa kuulua hyvinkin runsas valkovuoto. Itsellä välillä on runsasta. välillä ei paljoakaan. Vaihtelee kummasti. En tässä raskaudessa ole vielä pikkuhousunsuojia tarvinnut, mutta kyllä edellisen kanssa käytin välillä. Saattaa olla siis että ei jatku koko raskautta, vaan vähenee välillä. =)

Tipy+ipana 11½kk+papuliini rv 18+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla