Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikooko nainen jättää?

Vierailija
28.11.2021 |

Onko nämä eron merkkejä. Nainen ei halua seksiä, ei tunnu kaipaavan mua kun oon poissa, on hiljainen.

Mut asioissa, mistä ollaan riidelty, on parantanut tapojaan (tekee enemmän kotitöitä... Ennen mä tein jouduin tekemään kaiken). Ja läheisyyttäkin on. Ja jotenkin ystävällisempi mua kohtaan luin ennen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ap varmaan tajuat jos naisesta välität, että hän on masentunut tai muuten sairas. Nainen ei välttele osuuttaan kotitöistä vain passuuttaakseen puolisoa, se on miehen strategia. 

Miten siis voisit hänen oloaan helpottaa? Kun olet meistä mammoista se joka hänet parhaiten tuntee, pystyt kyllä arvaamaan. 

Jos hän ei kerro mikä on ongelma, se tarkoittaa että hän ei luota suhun. Jos siis haluat että hän kertoo, saavuta hänen luottamuksensa.

No jo on ihme, jos ei kymmenessä vuodessa ole saavuttanut luottamusta eikä ole sen verran aikuinen, että saisi suunsa auki ja kertoisi, että tuntuu epämukavalta puhua. 

Vierailija
22/23 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimii sukulaisten, kavereiden seurassa ?  Onko uupunut sinuun, vai kaikkeen ? Ehkä masentunut nyt vuoden pimeimpään aikaan ? Tai töissä vaikeuksia, irtisanomisen, lomautuksen uhka ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap halasi ja sanoi kulta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme