Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään ratikassa vanhemman naisen..

Vierailija
24.02.2015 |

.. joka sai minut oivaltamaan jotain. Ikää hänellä oli varmaan 80v. Tuli ratikan ovesta sisään hymyillen. Joku tarjosi hänelle paikkaansa, sanoi, että ei tarvitse kun ei mene pitkää matkaa. Kiitteli kovin. Joku lapsi kiukutteli hieman rattaissa. Kehui poikaa suloiseksi ja kitinä loppui samaan paikkaan. Kyseli lapsen ja veljen ikää ja myös jonkun toisen lapsen nimeä. Sanoi että lapset ovat niin ihania. Äiditkin näyttivät iloisilta. Olin vähän kauempana ja tuli Espanja mieleen, jossa olin vaihdossa. Siellä toinen ihminen oli ilo, eikä ärsytys. En voinut olla ajattelematta, että vaikka nämä ihminen oli mukava ja ystävällinen toisille niin ennenkaikkea hän tekee hyvää itselleen. Olen satavarma että hän on taatusti onnellisempi kuin ne viiva-tai mutrusuut jotka ärsyyntyvät tässä maailmassa jokajumalan asiasta. Että kun mulkoilet vihaisena siitä kun kaksivuotias itkee kaupassa tai äitiyspakkauksen makuupussi on kamalan värinen niin pelkäämpä pahoin että loppujenlopuksi olet kaikkein kurjin ihan omalle itsellesi. Joo ja mulla ei lapsia, ehkä joskus on.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee, ymmärtää mikä on tärkeää ja mikä ei.

Vierailija
2/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen! Ja kuinkahan moni muistaa hänet ja ammentaa hänestä voimaa itselleen verrattuna tiuskivaan ryppyotsaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno havainto ja oivallus. Pieni kohteliaisuus ja hymy tekee ihmeitä. Itse olin taannoin saksalaisessa pikkukaupungissa, ja tuntui oudolta kun ihan vieraat ihmiset tervehtivät kadulla jos otti katsekontaktin. Tunsin itseni jotenkin "erityiseksi". Se oli kivaa.

Vierailija
4/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! Ihana aloitus!

Vierailija
5/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aikaimoinen kyylä.

Vierailija
6/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"]

.. joka sai minut oivaltamaan jotain. Ikää hänellä oli varmaan 80v. Tuli ratikan ovesta sisään hymyillen. Joku tarjosi hänelle paikkaansa, sanoi, että ei tarvitse kun ei mene pitkää matkaa. Kiitteli kovin. Joku lapsi kiukutteli hieman rattaissa. Kehui poikaa suloiseksi ja kitinä loppui samaan paikkaan. Kyseli lapsen ja veljen ikää ja myös jonkun toisen lapsen nimeä. Sanoi että lapset ovat niin ihania. Äiditkin näyttivät iloisilta. Olin vähän kauempana ja tuli Espanja mieleen, jossa olin vaihdossa. Siellä toinen ihminen oli ilo, eikä ärsytys. En voinut olla ajattelematta, että vaikka nämä ihminen oli mukava ja ystävällinen toisille niin ennenkaikkea hän tekee hyvää itselleen. Olen satavarma että hän on taatusti onnellisempi kuin ne viiva-tai mutrusuut jotka ärsyyntyvät tässä maailmassa jokajumalan asiasta. Että kun mulkoilet vihaisena siitä kun kaksivuotias itkee kaupassa tai äitiyspakkauksen makuupussi on kamalan värinen niin pelkäämpä pahoin että loppujenlopuksi olet kaikkein kurjin ihan omalle itsellesi. Joo ja mulla ei lapsia, ehkä joskus on.

[/quote]

Kiva kuulla tuollaista raikasta vuodatusta, eikä iänikuisia valituksia miloin mistäkin. Sinulla muuten on suuri ja avara sydän, pidä se sellaisena! Kiitos kun sanoit kaiken "ääneen". Olen kaikesta tismalleen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
7/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaskalintu iski :D

Vierailija
8/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:43"]

[/quote]

Kiva kuulla tuollaista raikasta vuodatusta, eikä iänikuisia valituksia miloin mistäkin. Sinulla muuten on suuri ja avara sydän, pidä se sellaisena! Kiitos kun sanoit kaiken "ääneen". Olen kaikesta tismalleen samaa mieltä kanssasi.

[/quote]

Totta. Saisinpa joskus itselleni noin fiksun ja kauniisti ajattelevan naisen;)

Vierailija
9/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:50"]Haaskalintu iski :D
[/quote]

Tarkoittaen kyyläviestiä. Onko täällä yhtään pelkästään positiivista ketjua????

Vierailija
10/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen enkeli.
Ihana mummo <3

Vierailija
11/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Liian usein näkee vihaisesti käyttäytyviä ikäkkäämpiä ihmisiä, herttaiset mummot ja papat lämmittää sydäntä <3

Vierailija
12/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2015 klo 21:49"]

Olet kyllä aikaimoinen kyylä.

[/quote]

Nyt oli aika paska.

Vierailija
13/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vanha nainen. Maalla ihmiset ovat usein tuollaisia, huomioivat muita ihmisiä.

Vierailija
14/14 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista toivoisi nuoremmiltakin.
Noinhan sen täytyy olla.. tympeät ja ikävät ihmiset ovat tuskin kovin tyytyväisiä elämäänsä.