Muistathan, että on moukkamaista joululahjan antajaa kohtaan raahata lahjasuklaita työpaikan kahvipöydälle!
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö suklaata, joten jaan ne eteenpäin. Työpaikalla ne katoaa hyvin äkkiä. Roskiinko pitäisi heittää? Sehän se hullua olisi.
Mitäpä jos jouluna söisit?
YÄK! Miksi hitossa,suuklaa on kamalaa,eikun vaan eteenpäin,naapureille ja postinjakajalle yms.
Niiii ja meillä on sentään pienent ne rasiat,näin kun naapurin muunmaalainen kantoi neliön kokoista rasiaa autoon!
Sossu maksaa suklaarasiat ettei asianomainen syrjäydy suomalaisesta joulusta.
Onpas täällä tekosyitä - reippaasti vaan suklaata nassuun, jos kerran pukki sellaista tuo!
Kyllä vien oli moukkamausta tai ei. Lahjanantajan ei tarvitse tietää. Diabetiikkona en vai yksinkertaisesti voi /halua syödä konvehteja rasiakaupalla. Työkaverit niistä ilahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä osta sitä surkeaa bulkkisuklaata. Se ei ole mikään lahja.
Mitä suklaata pitäisi ostaa?
Veljeni osti kerran meille jotain hemmetin kalliita suklaita, kukaan ei niitä saattanut syödä, laitoimme vähin äänin roskiin, olivat maksaneet liki kolmesataa markkaa, oli siis markka-aikaan tämä.
Aina ei voi voittaa, mutta ne Juhlapöydän Konvehdit ei muutu syömäkelpoisiksi vaikka kuinka monena vuonna ostat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta se on moukkamaista, että ostaa lahjaksi suklaata, vaikka tietää, ettei lahjan saaja sitä halua/voi syödä. Terveisiä vaan kummitädille, jolla on pakkomielle ostaa minulle Aladdin rasia joululahjaksi, vaikka tietää vallan hyvin, että olen allerginen pähkinöille.
Oma äitini on myös ehkä vanhuuttaan alkanut tyrkyttää minulle pähkinäherkkuja. Kiitos äiti. Myrkyttää myös riisipuuron mantelilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen joka koulu erikseen sanonut, että en syö suklaata eli ihan saan jakaa ne eteenpäin.
Mieluummin vaikka pullo tabascoa.
Mutta tabascohan on kallista. Poppamiehen Scorpion-putelitkin lähemmäs 4 euroa. Konvehteja saa jopa 2.5€ rasia, joten niillä on edullista ilahduttaa koko sukua.
Ei se meidän vikamme ole, että et voi olla ahmimatta niitä työpaikalla olevia suklaita! Turha syyllistää muita. Ei ne antajat edes tiedä, mitä rasioille on tapahtunut.
Suklaarasia on varma valinta joululahjaksi. Eiköhän valtaosa lahjansaajista syö lahjasuklaansa itse hyvin mielin.
Vinkki: marketeissa myydään usein useamman rasian pakkauksia halvalla -> matalampi yksikköhinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolestani nämä pakkoantaavaanjotain-lahjomiset voisi lopettaa kokonaan. Bulkkisuklaarasiat eivät työpaikkojen kahvihuoneista lopu muuten koskaan.
Ehei! Kaikki eivät saa konvehtirasioita lahjaksi, He tarvitsevat ihmisiä, jotka tuovat lahjasuklaat töihin.
Ei mun työpaikalla vielä kukaan ole kyllästynyt tai hylkinyt mitään mitä sinne joku vie. Hyvin voi olla vaikka konvehtirasia tai oliiviöljypullo, tuorejuustorasia, kaikki menee ennen pitkää. Itse en syö suklaata enkä makeisia, mutten tee siitä mitään numeroa. Moukkamaista heittää roskiin, ylenkatsomista, bulkkia tai ei.
Lidlissä on loppuviikolla tarjouksessa Juhlapöydän konvehteja 3-pack!
Kyllä minä siitä lähtisin, että henkilökohtaista lahjaa ei jaeta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä siitä lähtisin, että henkilökohtaista lahjaa ei jaeta eteenpäin.
Suklaarasiassa ei ole mitään henkilökohtaista.
Tietenkään lahjoja ei jaeta eteenpäin.
P.S. Suklaa on hyvää!
Kyllä mä laitan toimittajien korruptiolahjat pääasiassa työpaikan pöydälle yhteiseen jakoon, toki hyvät glögit, punkut ja konjakit pidän itselläni :)
On se nyt kumma, jos suklaa ei kelpaa!
Tietysti lahjasuklaa syödään itse.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja kun sukulaiset kantaa Tilaviinejä ja paikallisia simalta haisevia erikoisoluita, niiden paikka ei myöskään ole työpaikan pikkujouluissa.
Tämä. Mikä into on tuoda kaikki viime vuoden lahjapullot työpaikan pikkujouluihin? Miksei niitä vaan kaadeta raanaan. Taas oli joku Glögi 2019 -pullo ja joku mesimarjalikööripullo kärrätty saunaosastolle.
YÄK! Miksi hitossa,suuklaa on kamalaa,eikun vaan eteenpäin,naapureille ja postinjakajalle yms.
Niiii ja meillä on sentään pienent ne rasiat,näin kun naapurin muunmaalainen kantoi neliön kokoista rasiaa autoon!