Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistathan, että on moukkamaista joululahjan antajaa kohtaan raahata lahjasuklaita työpaikan kahvipöydälle!

Vierailija
28.11.2021 |

Nauti itse suklaasi!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma tänä jouluna, kun ei siellä työpaikalla ole kukaan.

Vierailija
2/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei. En syö suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun sukulaiset kantaa Tilaviinejä ja paikallisia simalta haisevia erikoisoluita, niiden paikka ei myöskään ole työpaikan pikkujouluissa.

Vierailija
4/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä on antajalle tiedottaa.

Vierailija
5/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta sitä surkeaa bulkkisuklaata. Se ei ole mikään lahja.

Vierailija
6/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitostako se antaja tietää mihin ne suklaat menee??

Vierailija
7/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kai se parempi on työkavereita ilahduttaa kuin suklaat roskiin laittaa, jos ei itse niitä syö tai edes pysty syömään esim.keliakian tms. takia.

Vierailija
8/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat edes suklaata, mutta ovat niitä oksettavia Pandoja, kammottavia Fazereita ja ylimakeita Marabou-rasioita.

Jos olet niin pihi, että ostat tuota roskaa muille, niin penenä vinkkinä, jätä ostamatta , jookosta.

Vierailija
9/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta sitä surkeaa bulkkisuklaata. Se ei ole mikään lahja.

Mitä suklaata pitäisi ostaa?

Veljeni osti kerran meille jotain hemmetin kalliita suklaita, kukaan ei niitä saattanut syödä, laitoimme vähin äänin roskiin, olivat maksaneet liki kolmesataa markkaa, oli siis markka-aikaan tämä.

Vierailija
10/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna voi ja pitää syödä suklaata.

Vierailija
11/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka koulu erikseen sanonut, että en syö suklaata eli ihan saan jakaa ne eteenpäin.

Mieluummin vaikka pullo tabascoa.

Vierailija
12/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut viemään suklaarasioita työpaikalle lukuisia kertoja. Joskus niitä on tullut niin monta, että olen työntänyt osan miehenkin mukaan hänen työpaikalleen vietäväksi. En tykkää konvehdeista (ehkä pari voi maistaa, jos jossain kyläpaikassa tarjotaan), mutta se tuntuu olevan joku normi tässä maassa, että konvehtirasioita annetaan hullun tavalla lahjaksi. Kiitän kuitenkin lahjasta kohteliaasti eikä lahjan antaja koskaan saa tietää, etten niitä suklaita syö.

Vierailija
13/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Minä en voi syödä suklaata kun saan sellaiset ihottumat käsiin, että tekisi mieli repiä iho irti. Silti joka Jumalan joulu niitä juhlapöydän konvehteja tulee ainakin kolme rasiaa. Ja nämä antajat ovat tienneet yli 20 vuotta tuosta allergiastani 🙄

Vierailija
14/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta se on moukkamaista, että ostaa lahjaksi suklaata, vaikka tietää, ettei lahjan saaja sitä halua/voi syödä. Terveisiä vaan kummitädille, jolla on pakkomielle ostaa minulle Aladdin rasia joululahjaksi, vaikka tietää vallan hyvin, että olen allerginen pähkinöille. 

Vierailija
15/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko. Minä en voi syödä suklaata kun saan sellaiset ihottumat käsiin, että tekisi mieli repiä iho irti. Silti joka Jumalan joulu niitä juhlapöydän konvehteja tulee ainakin kolme rasiaa. Ja nämä antajat ovat tienneet yli 20 vuotta tuosta allergiastani 🙄

Tietävät mutta aivot ehkä muista, toisaalta voi olla, että ylenkatsovat sinua ja osoittavan sen noin.

Vierailija
16/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväähän se suklaa on. Suuhun vaan!

Vierailija
17/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suklaata, joten jaan ne eteenpäin. Työpaikalla ne katoaa hyvin äkkiä. Roskiinko pitäisi heittää? Sehän se hullua olisi.

Vierailija
18/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö suklaata, joten jaan ne eteenpäin. Työpaikalla ne katoaa hyvin äkkiä. Roskiinko pitäisi heittää? Sehän se hullua olisi.

Mitäpä jos jouluna söisit?

Vierailija
19/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Kai se parempi on työkavereita ilahduttaa kuin suklaat roskiin laittaa, jos ei itse niitä syö tai edes pysty syömään esim.keliakian tms. takia.

Ot mutta keliaakikko voi syödä suklaata. Niitä ei voi joissa on vehnäkeksiä.

Vierailija
20/58 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa vahtiville naisille suklaa on No-No!