Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

B12-vitamiinin puutos -> lapsettomuutta ja keskenmenoja

12.09.2006 |

Toitotan tätä nyt joka foorumilla jos jollain muulla olisi sama ongelma. Eli mullahan on tässä puolen vuoden sisään tullut kaksi keskenmenoa, muuten hoitoja puolitoista vuotta takana.

Tänään selvisi että mulla on B12-vitamiinin puutos - se ilmenee muun muassa hedelmättömyytenä ja keskenmenoina. Minulla syynä on todennäköisesti kasvisruokavalio, mutta myös sekaravinnon syöjillä saattaa olla puutteita tässä. Onneksi ei ole vielä vaikuttanut sen vakavammin, eli tableteilla selviää.

Lisää tietoa asiasta mm. http://cc.oulu.fi/~sisawww/esit/051110.htm ja googlesta kannattaa katsoa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos syy keskenmenoihisi olisi tässä ja B12 vitamiinin syöminen auttaisi tilannettasi! Olet ollut usein mielessäni. Kiitokset linkistä, luin sen mielenkiinnolla. Aloitin itse B12 lisän syömisen reilu vuosi sitten kun kuulin sen puutteen mahdollisesti aiheuttavan kiinnittymisongelmia endolaisilla. Ennen raskautta tein pitkäkestoisia treenejä, joten ajattelin että auttaa myös siitä palautumista. Ja eipä siitä ainakaan haittaa ollut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi