Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun mies kaappihomo?

Vierailija
24.02.2015 |

Jo suhteen alussa veti yöpöydän kaapista liukkarin vaikka ei kuulemma ollut seurustellut vuosiin. Sillä on erittäin hyvä miespuolinen ystävä joka suoraan sanoen veti kilarit kun me alettiin seurustelemaan. Tilanne räjähti käsiin kun oltiin yhteisessä illanvietossa. Minä ja poikaystävä istuttiin takapenkillä kuhertelemassa ja kun päästiin kotipihaan, tuo ystävä alkoi mitään sanomatta hakata mun poikaystävää. Mun poikaystävä meni SYLEILEMÄÄN sitä heti kun pääsi jaloilleen ja oli anteeksipyytävä ja yritti kaikin keinoin mielistellä tuota hakkaajakaveriaan. On muutenkin aina kehunnut sitä minulle maasta taivaisiin. Hakkaajakaveri on aina minunkin läsnäollessa ilkeästi muka huumorin varjolla piikitellyt poikaystävääni, hän näyttää olleen se dominoiva osapuoli heidän suhteessaan, tuntuu että poikaystäväni on ollut hänestä jollain tasolla henkisesti riippuvainen. Nyt on ollut synkkänä koko päivän eikä siihen saa puheyhteyttä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Täys hinaaja.

Vierailija
2/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapas oudolta!! Ota etäisyyttä poikaystävääsi..!

Vierailija
4/4 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ees jaksaa noin huonon tarinan keksiä tänne..kirjota vähän parempi!Ei tuosta ees nauruja saanu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän