Mini Rodinilla piireihin
Puin lapselleni eräs päivä Mini Rodinin vaatteet päälle ja kun meninmme kerhoon niin yhtäkkiä meistä tuli suosittuja tiettyjen henkilöiden keskuudessa. Kerhossamme siis on kolme perhettä joiden lapsilla on aina Mini Rodinit päällä ja nämä henkilöt eivät ole kuin korkeintaan moikannut minua aikaisemmin. Tämä itsessään ei ole mitenkään ihmeellistä tai epänormaalia mutta kun lapsellani oli MR puettu ylle niin minä ja lapseni saimme ystävällisen tervehdyksen ja tyytyväisiä hymäilyjä. Kanssani myös vaihdettiin muutama sana ihan normaaleista asioista. Erän mies joka normaalisti on ollut meille todella etäinen ja jopa hieman töykeä alkoi heittelemään lapseni kanssa palloa oma-aloitteisesti! Ja saman perheen nainen luki lapselleni myöhemmin kirjaa! (tämä tosin saattoi olla vain sattumaa kun lapseni kirjan hänelle vei niin ehkä ei kehdannut kieltäytyä) Jokatapauksessa muutos oli valtava!! Olen omistanut MR vaatteita muutamia aina (saanut ne käytettynä siskoltani) mutta en ole niitä kerhoon aikaisemmin pukenut kun on ehkä hieman ärsyttänyt nämä Mini Rodini-clubilaiset, nyt vaan puolivahingossa ne olin lapselle pukenut. Onko kukaan huomannut vastaavia Mini-Rodini-valio-clubeja kerhoissaan tai pihoillaan tms.jotka hyväksyvät vain kaltaisensa?
Kommentit (8)
Voi olla! Vai kuvittelinko sittenkään?? ap
No ei tämä kyllä voi pitää paikkaansa. Ei todellakaan tule katsottua sen kummemmin mitä toisten lapsilla on päällä, saati sitten kohdeltua erilailla "väärin" pukeutuneita. Meiltä ei löydy yhtäkään MR tai muutakaan merkkivaatteeksi laskettavaa sisävaatetta :D
Osaan kyllä kuvitella, ainakin blogien perusteella :DD
Kuka niitä rumia trikoita käyttää? Hirveitä kuoseja.
Mulla vastaava kokemus pomp se luxista. Ennen kukaan ei puhunut mitään, nyt mammat juoksee kyselemässä lasten vaatteista ja pörrää ympärillä. Miten voi lasten vaatteilla ollakin noin suuri merkitys!
Tuttu juttu. Tosin täällä ulkovaatteet ja molo kids on hitti.
Kuvittelit.